اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انتظار و توقع ما کسب مدال المپیک است

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: توقع و انتظار ما از مجموعه کشتی استان کسب مدال المپیک است که امیدواریم با هم‌افزایی و هم‌فکری این خواسته و مطالبه محقق شود.

انتظار و توقع ما کسب مدال المپیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حشمت‌اله امان‌الهی در دیدار با اهالی کشتی‌ لرستان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان توجه به چند رشته ورزشی است، عنوان کرد: با توجه به اینکه کشتی رشته ورزشی اول کشور و استان است،  بنابراین برنامه‌ریزی و اولویت ما در استان نیز بر رشته کشتی متمرکز است.

وی افزود:  کشتی همواره در فرهنگ لر بوده و هست به طوری که سابقه این رشته ورزشی در لرستان طبق مستندات  موجود به دوهزار قبل از میلاد برمی‌گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: کشتی لرستان حدود یکسال بلا تکلیف بود اما به محض قرارگرفتن در مسوولیت  مجمع کشتی برگزار و با رای اعضا یکی از جنس خودشان انتخاب شد که علاوه بر سابقه ورزشی برنامه خوبی هم داشت.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه لرستان از پتانسیل قابل توجهی در رشته کشتی  برخوردار است، عنوان کرد: لرستان سرشار از استعدادهای ورزشی در حوزه کشتی است  و دربرهه‌های مختلف پهلوانان و قهرمانان زیادی داشته است از طرفی امکانات نسبتا مناسبی هم داریم.

وی تاکیدکرد: موفقیت‌های کسب شده در حوزه کشتی حاصل زحمات پیشکسوتان بوده، اما انتظار داریم کشتی  لرستان با توجه به پتانسیلی که دارد به نقطه اوج خود برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ما در حد توان از کشتی استان حمایت می‌کنیم، اما تا زمانی که شما یعنی جامعه ورزشی  در کنار هم نباشید قطعا موفقیت مورد نظر کسب نخواهد شد.

امان‌اللهی با بیان اینکه باید از تمام دیدگاه و تفکرات قهرمانان استفاده شود، خاطرنشان کرد:  توقع و انتظار ما از مجموعه کشتی استان کسب مدال المپیک است که امیدواریم با هم‌افزایی و هم‌فکری این خواسته و مطالبه محقق شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول