اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بازیکن تیم ملی بوکس: به دنبال کسب سهمیه المپیک هستم

میثم قشلاقی گفت: تمام بازیکنان تیم ملی تلاش خود را به کار بسته اند تا بتوانند در مسابقات آینده، سهمیه المپیک را برای ایران کسب کنند.

بازیکن تیم ملی بوکس: به دنبال کسب سهمیه المپیک هستم

 میثم قشلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با کمک رئیس و مسئولین فدراسیون بوکس، اردوهای منظم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای حضور در بازی های المپیک برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هفت دوره اردو برگزار شده است، افزود: اردوهایی که تاکنون برگزار شده از شرایط خوبی برخوردار بوده است اما اردوی جزیره کیش کمک شایانی در پیشرفت فیزیکی داشت.

بازیکن تیم ملی بوکس با بیان اینکه با تمام وجود در حال تمرین هستم تا به شرایط ایده آل برای مسابقات پیش رو برسم، افزود: مقرر شده تا تیم ملی سوریه چهارم بهمن به ایران بیاید و اردوی مشترکی با این تیم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی سوریه از ابر قدرت‌های بوکس آسیا است، گفت: در پایان اردو یک مبارزه بین دو تیم ایران و سوریه برگزار خواهد شد که برای آمادگی مسابقات و پیشرفت در این مسیر بسیار موثر است.

قشلاقی با بیان اینکه کسی گمان نمی‌کرد تیم ملی بوکس ایران در المپیک سهمیه‌ای کسب کند، افزود: تمام بازیکنان تیم ملی تلاش خود را به کار بسته اند تا بتوانند در مسابقات آینده، سهمیه المپیک را برای ایران کسب کنند.

وی اضافه کرد: لازمه کسب و افزایش سهمیه، برگزاری مسابقات تدارکاتی با تیم‌ها و برگزاری مبارزات بیشتر است.

بازیکن تیم بوکس گفت: مقرر شده است لیگ بوکس نیز برگزار شود ولی هنوز چیزی قطعی نیست.

وی افزود: بوکس جزء رشته‌های ورزشی مظلوم است اما به لطف فدراسیون و سرمربی تیم ملی بوکس طی سال‌های اخیر شرایط خوبی فراهم شده است.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول