اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

تخت روانچی: دوره کسانی که به فشار حداکثری افتخار می‌کردند، پایان یافت

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در توئیتی درباره پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ نوشت: دوره کسانی که به سیاست «فشار حداکثری» به امید به زانو زدن ایران افتخار می‌کردند، به پایان رسید.

تخت روانچی: دوره کسانی که به فشار حداکثری افتخار می‌کردند، پایان یافت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «مجید تخت روانچی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک در توئیتی در پی پایان دوران چهار ساله ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نوشت: دوره کسانی که به سیاست «فشار حداکثری» به امید به زانو زدن ایران افتخار می‌کردند، به پایان رسید.

‏ وی افزود: واقعیت ایران را نمی‌توان نادیده گرفت و همه تلاش‌ها برای تضعیف آن بی نتیجه مانده است.

‏ تخت روانچی با طرح این سؤال که آیا دولت جدید آمریکا از خصومت، نادانی و شکست‌های گذشته درس می‌گیرد؟ عنوان کرد: زمان قضاوت خواهد کرد.

 

 

به گزارش فارس، چهارشنبه (دیروز) دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» پایان یافت و او در پایگاه شکاری اندروز واقع در ایالت مریلند، در آخرین سخنرانی رسمی خود با هوادارانش به تمجید از عملکرد خود پرداخت و در خصوص کسب دوباره قدرت ابراز امید‌واری کرد.

وی در صحبت‌های خود، برای دولت جو بایدن، آرزوی موفقیت کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در توئیتی در این خصوص نوشت: ترامپ، پامپئو و همپالگی‌هایشان با بدنامی به زباله‌دان تاریخ سقوط کردند.اما یاد و خاطره سردار سلیمانی و هزاران نفری که به واسطه تروریسم دولتی - و اقتصادی - ترامپ و جنایات او علیه بشریت کشته شدند، آسیب دیدند یا از مواد غذایی و دارویی محروم شدند، همواره خواهد درخشید.شاید نفرات جدید در واشنگتن درس گرفته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول