اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آیت‌الله رئیسی: سفرهای استانی باید با ضمانت اجرایی همراه باشد

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه سمنان گفت: سفرهای استانی باید با ضمانت اجرایی همراه باشد و این امر مهمی است که بدان توجه می‌شود.

آیت‌الله رئیسی: سفرهای استانی باید با ضمانت اجرایی همراه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه سمنان در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های سفر به استان شهیدپرور سمنان اظهار کرد: مسائل و مشکلات قضایی استان سمنان در جریان برنامه‌های امروز با مسؤولان اداری و قضایی در این استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: توفیقی است در این ایام که متعلق به وجود مطهر حضرت صدیقه طاهره، فاطمه‌زهرا (س) است تا با همکارانمان به استان سمنان سفر ‌کنیم.

رئیسی افزود: به دنبال سفری که گروه مقدماتی به استان سمنان داشتند، 25 نفر از همکاران ما در استان سمنان مسائل و مشکلات کاری همکاران قضایی، اداری، سازمان‌های وابسته و مسائل مردم را بررسی کردند و گزارش مقدماتی را در اختیار قرار دادند.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: در جلساتی که در محضر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان و همکاران قضایی و اداری خواهیم داشت، مسائل بررسی‌شده توسط گروه‌های اعزامی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیسی ادامه داد: تا جایی که مقدور است، برای رفع مشکلات استان در همین جلسات استانی تصمیم‌گیری می‌کنیم و برای رفع مشکلات و آنچه مربوط به مرکز است، در نخستین جلسات در مرکز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود تا سفرهای استانی ما همراه با ضمانت اجرایی باشد و مسائل وقتی که به نقطه‌ای می‌رسد که به پیگیری نیاز دارد، پیگیری لازم انجام شود.

وی بیان کرد: به مردم شریف استان سمنان و همه شهرستان‌های این استان و مردم شهیدپرور این استانکه قریب به سه هزار شهید دارد سلام عرض می‌کنیم؛ رزمندگان، دلاوران و ایثارگران استان سمنان برای همه ما قابل احترام و قابل تکریم هستند.

رئیس قوه قضاییه گفت: در همین‌جا از مردم استان سمنان عذرخواهی می‌کنم که به دلیل شرایط کرونایی امکان اینکه در اجتماعات مردمی حضور پیدا کنیم، وجود ندارد و از این جهت احساس خسران می‌کنم؛ حتماً پایبندی به اصول بهداشتی برای همه ما ضرورت دارد.

رئیسی اظهار کرد: سفرهای ما باید با رعایت مسائل بهداشتی همراه باشد؛ بنابراین نمی‌توانیم بین همه همکاران و در اجتماعات مردمی حضور پیدا کنیم؛ می‌خواستیم با فرهیختگان، دانشگاهیان استان و افاضل حوزه دیدارهایی داشته باشیم، اما به دلیل شرایط کرونایی امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: امیدواریم این ویروس منحوس نه تنها از سر مردم ایران، بلکه بشریت کنار رود و ما بتوانیم در شرایط عادی خدمت مردم برسیم و از نزدیک بیشتر در جریان مسائل قرار گیریم.

رئیس قوه قضاییه گفت: سفرهای استانی با دیداری با مدیران عالی استان در شورای اداری، دیداری با همکاران قضایی و اداری در استان و شرکت در شورای قضایی استان همراه است و جلسه نهایی برای بررسی مسائل استان خواهد بود.

رئیسی افزود: امیدواریم خداوند به برکت نام حضرت زهرا (س) و اخلاص خانواده معظم شهدا، این سفر را پربرکت کند و همراه با تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌هایی به نفع مردم و همکاران و در جهت گره‌گشایی از مسائل مردم باشد.

انتهای پیام/2568/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول