اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جاده‌های کرمانشاه لغزنده است/ توصیه به رانندگان برای تردد در محورهای استان

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش برف و باران از روز گذشته در بیشتر محورهای مواصلاتی، در حال حاضر اکثر جاده‌های استان لغزنده است.

جاده‌های کرمانشاه لغزنده است/ توصیه به رانندگان برای تردد در محورهای استان

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با توجه به بارش‌ها درباره وضعیت حال حاضر محورهای مواصلاتی استان، اظهار داشت: از دیروز تاکنون شاهد بارش نزولات آسمانی در سطح استان هستیم که این بارش‌ها در نواحی شرقی و بخشی از مناطق شمالی استان به شکل برف بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به بارندگی‌ها و کاهش دما بعضی از محورهای استان همچون محور اسلام‌آباد غرب، گردنه‌های قلاجه، سرمیل، خسروآباد، مله‌ماس و منطقه اورامانات، محورها به سمت شهر کرند و  شهرستان سنقر سطح معابر لغزنده است، البته با هماهنگی‌های صورت گرفته نمک‌پاشی در سطح استان انجام شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه از مردم خواست در این شرایط از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و گفت:در صورت اضطرار، رانندگان قبل از حرکت باید از سالم بودن برف پاکن، بخاری و چراغ‌های خودرو اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: از رانندگان می‌خواهیم با توجه به اینکه تمامی معابر استان لغزنده هستند بحث رعایت سرعت مطمئنه را حتما در دستور کار داشته باشند و توجه به بحث رعایت فاصله طولی  خیلی مهم است چرا که طبق رصد‌های انجام شده، برخی از رانندگان با همان دیدگاهی که در شرایط عادی داشتند هم‌اکنون در طول مسیر حرکت می‌کنند که همین دیدگاه احتمال وقوع حوادث را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول