اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه یخ می‌بندد

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعدازظهر امروز تا روز شنبه هفته آینده هوای استان به طور محسوسی سردتر می‌شود و طی این مدت شاهد یخبندان خواهیم بود.

کرمانشاه یخ می‌بندد

محمد خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: در ادامه فعالیت سامانه بارشی مستقر بر جو منطقه تا اواسط وقت امروز هوای استان نیمه ابری تا ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و در پاره‌ای از نقاط با رگبار موقت برف و باران همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: با خروج این سامانه بارشی از جو استان از بعدازظهر امروز تا روز شنبه هفته آینده هوای استان به طور محسوسی سردتر می‌شود و طی این مدت شاهد یخبندان و در پاره‌ای از نقاط مه صبحگاهی خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت از روز یکشنبه تا روز چهارشنبه هفته آینده به استثنای افزایش دمای هوا و در بعضی ساعات افزایش ابر پدیده جوی قابل توجه دیگری را برای سطح استان نخواهیم داشت.

وی دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل منفی یک و حداکثر ۱۲ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بخش حمیل با کمینه دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول