اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اقتصاد دانش بنیان محور توسعه استان یزد است

استاندار یزد در جریان بازدید از رویداد ملی سکوی پرتاب که در پارک علم و فناوری یزد در حال برگزاری است، گفت: اقتصاد دانش بنیان محور توسعه این استان است و تمرکز مسئولان حمایت از ظرفیت های بومی و شرکت های دانش بنیان است.

اقتصاد دانش بنیان محور توسعه استان یزد است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای علمی و آموزشی در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: رویداد سکوی پرتاب یزد به عنوان حامی استارت آپ‌های استان از جمله اقدامات حائز اهمیت در راستای توسعه همه جانبه است.

وی با بیان این‌که در استان یزد بحث اقتصاد دانش بنیان را به عنوان محور توسعه قرار داده ایم، افزود: در قالب راهبرد اقتصاد دانش بنیان توجه به حوزه زیست‌بوم فناوری و بحث فعالیت های استارتاپی جایگاه ویژه‌ای دارد بر این اساس حمایت از این حوزه را به عنوان مسئولیت خودمان قلمداد کردیم.

استاندار یزد گفت: همکاری با زیست‌بوم فناوری و حوزه استارتاپی در قالب برنامه توسعه نظام نوآوری استان که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد هم مصوب شده، برای اجرا به کلیه دستگاه ها ابلاغ شده است.

طالبی تصریح کرد: تصور ما این است با توجه به ظرفیت های حوزه نوآوری و زمینه‌های خوب فعالیت استان در حوزه اقتصادی، استارتاپ ها می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با فضای تعاملی و همکاری خوبی که در یزد وجود دارد، آینده شاهد اجرای طرح‌های خوبی در حوزه فناوری استان یزد خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول