اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رانندگی در محورهای زنجان نیازمند احتیاط و همراه داشتن تجهیزات ایمنی است/ پاسخگو نبودن نمک‌پاشی به دلیل دمای پایین

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بارش‌های روی داده در محورهای استان گفت: با وجود بازگشایی محورهای اصلی و فرعی، تردد در این محورها نیازمند احتیاط و همراه داشتن تجهیزات ایمنی است.

رانندگی در محورهای زنجان نیازمند احتیاط و همراه داشتن تجهیزات ایمنی است/ پاسخگو نبودن نمک‌پاشی به دلیل دمای پایین

عبدالحسین علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بارش‌های شب گذشته و صبح امروز اشاره و اظهار کرد: این بارش‌ها تردد در محورهای استان را نیازمند احتیاط و همراه داشتن تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ کرده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به فعالیت راهدارها از آغاز بارش‌ها افزود: با این فعالیت‌ها، همه محورهای اصلی و فرعی استان در حال حاضر بازگشایی شده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی با تاکید بر اینکه تردد در محورهای استان به ویژه مناطق کوهستانی نیازمند همراه داشتن تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ است، تصریح کرد: وجود کولاک مقطعی رانندگی در این محورها را نیازمند احتیاط مضاعف و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مربوط به این وضعیت جوی کرده است.

علی‌اکبری تاکید کرد: با توجه به اینکه دمای هوا در برخی از محورها از جمله جاده‌های کوهستانی زیر 10 درجه است، نمک پاشی هم پاسخگوی یخبندان نیست، از این رو کاربران برای رانندگی در این محورها ضمن همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز احتیاط مضاعف هم داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به استقرار 500 راهدار در 30 راهدارخانه تجهیز شده در محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و افزود: راهداران از 245 دستگاه ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین دستگاه‌های استیجاری در بازگشایی محورها استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اولویت بازگشایی محورهای اصلی و فرعی، اطلاعات مربوط به راه‌های روستایی در ساعات آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول