اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهره‌برداری از 4000 واحد مسکونی محرومین روستایی خراسان رضوی

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال گذشته کلنگ 8 هزار واحد مسکونی در روستای سیف آباد بردسکن زده شد، گفت: علاوه بر اینکه امروز از 4 هزار واحد مسکونی در این روستا بهره برداری شد، پیشرفت فیزیکی 4 هزار واحد مسکونی دیگر نیز 50 درصد است.

بهره‌برداری از 4000 واحد مسکونی محرومین روستایی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد باقر نوبخت عصر امروز در مراسم افتتاح 4000 واحد مسکن محرومین روستایی خراسان رضوی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: مسکن نیاز همه انسانها است و دولت توجه ویژه‌ای به این مهم دارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه همه موظف هستیم در راستای تاکید مقام معظم رهبری در جهت رسیدگی به وضع محرومین کشور تلاش کنیم، بیان کرد: تلاش همه ما به عنوان مدیران باید حل مشکلات مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته کلنگ 8 هزار واحد مسکونی در روستای سیف آباد بردسکن زده شد، گفت: علاوه بر اینکه امروز از 4 هزار واحد مسکونی در این روستا بهره برداری شد، پیشرفت فیزیکی 4 هزار واحد مسکونی دیگر نیز 50 درصد است.

572 واحد مسکن محرومین سهم بردسکن بود

فرماندار بردسکن نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: امروز به طور همزمان با افتتاح 4 هزار واحد مسکن محرومین در روستاهای خراسان رضوی، 291 واحد در روستای سیف آباد بهره‌برداری شد.

مجتبی شاکری با تاکید بر اینکه 572 واحد مسکن محرومین سهم بردسکن بود، افزود: از این میان 400 واحد در مرحله پی‌کنی و 350 واحد در مرحله سقف و اسکلت است.

خسارت سیل سال 96 به یک هزار و 109 واحد مسکونی در بردسکن

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن نیز دراین مراسم اظهار کرد: سیل ابتدای سال 98 که بارندگی  115 میلی‌متری را در یک شبانه روز داشتیم، سبب ایجاد خسارت بسیاری به روستاها شد.

احسان میری از خسارات یک هزار و 109 واحد مسکونی روستایی در روستاهای بردسکن ناشی از سیل سال 98 خبر داد  و گفت: تا امروز بیشتر این منازل بازسازی وتحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به ساخت 550 واحد مسکونی در یک سال گذشته با تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض، متذکر شد: واحدهای ساخته شده در ابعاد 40 تا 60 متری است که هر واحد با هزینه 40 میلیون تومان وکمک بلاعوض 25 میلیون تومانی به متقاضیان  پرداخت و ساخته شد.

انتهای پیام/70050/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول