اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امدادرسانی به ۲۵ خودروی در راه مانده در سمنان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از امدادرسانی به ۲۵ خودروی در راه مانده در محورهای برف‌گیر این استان در بارش‌های امروز خبر داد.

امدادرسانی به ۲۵ خودروی در راه مانده در سمنان

احسان منصورکیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران در ارتفاعات استان سمنان، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حوادث و امدادرسانی در جاده‌های استان انجام شد.

او با اشاره به آمادگی کامل اکیپ‌های راهداری طی روزهای اخیر گفت: از نیمه‌شب گذشته و قبل از شروع بارش در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی، اکیپ‌های راهداری با تجهیزات و امکانات موجود، در نقاط برف‌گیر مستقر و خدمات‌رسانی را به هم‌میهنان آغاز کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه عملیات شن و نمک‌پاشی در ۲۲۰ کیلومتر از جاده‌های برف‌گیر با استفاده از ۳۷۰ تن شن و نمک اجرایی شد، تصریح کرد: در این مدت، به ۲۵ خودروی در راه مانده در محورهای حوزه این اداره کل امدادرسانی شد.

منصورکیایی یادآور شد: بر اساس هماهنگی انجام‌شده با برخی از دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی به مجموعه‌های زیرپوشش این دستگاه‌ها انجام گرفت.

او با توجه به شرایط آب و هوایی بیان کرد: مردم در شرایط فعلی از سفرهای غیرضروری و تردد در محورهای کوهستانی پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان یادآور شد: مسافران پیش از سفر می‌توانند از سامانه تلفنی ۱۴۱ و یا آدرس الکترونیکی www.۱۴۱.ir نسبت به وضعیت راه‌ها آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول