اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ضرورت حفظ ایمنی در تردد محورهای کوهستانی گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه هم‌وطنان پیش از سفر باید با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند، گفت: حفظ ایمنی در تردد محورهای کوهستانی گیلان ضروری است.

ضرورت حفظ ایمنی در تردد محورهای کوهستانی گیلان

فریبرز مرادی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان طی برف اخیر، اظهار کرد: طی چند روز اخیر تاکنون سه میلیون و ۷۶۹ هزار و ۳۷۵ مترمکعب برف توسط راهداری از سطح محورها برف‌روبی شده است.

وی با اشاره به میزان نمک و ماسه پخش‌شده در سطح معابر، افزود: راهداران برای حفظ ایمنی و تسهیل آمدوشد در محورها یک هزار و ۴۲۴ تن ماسه و نمک را در کف جاده‌ها پخش کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به میزان مشارکت راهدار و ماشین‌آلات راهداری این اداره کل در برف اخیر، گفت: ۴۰۴ راهدار به همراه ۲۳۷ دستگاه انواع ماشین‌آلات این اداره کل در برف اخیر فعال بودند.

مرادی توصیه‌ای به هم‌وطنان کرد و افزود: هم‌وطنان می‌توانند با استفاده از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای پیش از تردد از وضعیت محورها مطلع شوند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت احتیاط در محورهای برف‌گیر ازجمله مناطق کوهستانی، تصریح کرد: هم‌وطنان حتماً لوازم و تجهیزات ایمنی را هنگام تردد در محورها در ایام بارش برف به‌ویژه محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول