اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نباید برای رفع تحریم‌ها و مشکلات به دشمن امید بست

امام جمعه ماهنشان با تاکید بر اینکه مردم و مسؤولین برای رفع تحریم‌ها و مشکلات نباید به روی کار آمدن جو بایدن امید واهی داشته باشند، گفت: دشمن، دشمن است زیرا با عوض شدن چهره، ذات پلید آن عوض نخواهد شد.

نباید برای رفع تحریم‌ها و مشکلات به دشمن امید بست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام رضا علی‌اکبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان  ضمن قدر دانی از زحمات کادر درمان، اظهار داشت: این عزیزان با تمام توان از گسترش بیماری جلوگیری می‌کنند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از مردم خواست تا با رعایت موارد مهم و تاثیرگذار و پرهیز از مسافرت‌های غیر ضروری و اجتماعات از ایجاد پیک جدید بیماری جلوگیری کنند.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک سپاه و ارتش که مبتنی بر خلاقیت و استعدادهای بومی بوده است، افزود: از همه مردم می‌خواهم هوشیار باشند و فریب دشمنان داخلی و خارجی را نخورند.
وی پیام‌ها و هدف این رزمایش را تامین معیشت و زندگی آرام برای مردم دانست و ادامه داد: چون معیشت پایدار در گرو امنیت با دوام است و هزینه این رزمایش‌ها برای جلوگیری از هزینه‌های دیگر بوده است.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه این رزمایش قدرت بازدارندگی ایران را نشان داد، خاطر نشان کرد: کسانی که در سودای برجام 2 و 3 هستند پیام روشن ایران را دریافت کردند.
امام جمعه ماهنشان به تحولات آمریکا و حاکم شدن رئیس جمهور جدید و مراسم تحلیف که با حضور ۲۵هزار نیروی نظامی برگزار شد اشاره کرد و افزود:با توجه به وضعیت موجود آمریکا، چالش متعددی  در پیش‌ روی رئیس جمهور جدید قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسؤولین نباید به روی کار آمدن جو بایدن امید واهی داشته باشند، تصریح کرد: دشمن، دشمن است زیرا با عوض شدن چهره ذات پلید آن عوض نخواهد شد و باید با تکیه بر توانایی و داشته‌های داخلی کشور را در مسیر پیشرفت پیش ببریم.

خطیب نماز جمعه ماهنشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ممنوعیت واردات واکسن از آمریکا و انگلیس گفت: ایشان با بیان اینکه «واکسنی که در کشور برای کرونا ساخته شده باعث افتخار است» فرمودند؛ ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است.

وی در پایان ضمن گرامی‌داشت وفات حضرت ام‌البین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، افزود: مادران و همسران شهدا خاکریز دوم هستند.

 انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول