اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

انتخابات آمریکا نشانگر شکست هیمنه پوشالی استکبار است

امام جمعه ارومیه گفت: انتخابات آمریکا و حواشی آن ،نشانگر افول قدرت وشکستن هیمنه پوشالی استکبار جهانی است.

انتخابات آمریکا نشانگر شکست هیمنه پوشالی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و مراسم تحلیف رئیس جمهور این کشور ، اتفاقات اخیر در این کشور را نشان از افول قدرت و هیمنه پوشالی آمریکا دانست و اظهار داشت: آمریکایی که خود را مهد آزادی می داند و ادعای مدیریت جهان را دارد این گونه در حال متلاشی شدن است.

وی تصریح کرد: تا تحریم ها به طور کامل لغو نشده هیچ کسی نباید موضوع بازگشت به برجام را مطرح کرده و نباید این تفکر القا شود که با تغییر رئیس جمهور در آمریکا مشکلات ما تمام خواهد شد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در مورد اعتماد به استکبار جهانی خاطرنشان کرد: تفکر استکباری و سرمایه داری در آمریکا حاکم است و رفت و آمد افراد، این تفکر شیطانی استکبار جهانی را از بین نخواهد برد.

قریشی با اشاره به تاکید آیات قرآن کریم مبنی بر اعتماد نکردن به شیطان گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و باید مسئولان مراقب باشند که به آمریکا هیچ وقت اعتماد نکنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن دوم بهمن سالروز نخستین قیام مسلحانه مردم ارومیه علیه رژیم طاغوت گفت: در این قیام نقش بی بدیل حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی مجاهد نستوه آذربایجان برجسته است و باید این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین و نام گذاری این روز به نام مادران و همسران شهدا افزود: خانواده شهدا خصوصا مادران و همسران شهدا با تقدیم فرزندان و همسران خود موجبات حفظ دین را فراهم کردند که کار بسیار بزرگ و مهمی است.

قریشی در ادامه خطبه های این هفته با اشاره به اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در دین مبین اسلام گفت: به فرموده امام صادق (ع) هر کسی مومنی را خوشحال کند من را خوشحال کرده و هر کس من را خوشحال کند پیامبر اسلام را خوشحال کرده و هر کس پیامبر اسلام را خوشحال کند خداوند را خوشحال کرده که مزد او بهشت برین است.

امام جمعه ارومیه با بیان این که بعد از انجام واجبات ، رسیدگی به امور مردم و شاد کردن آنها بهترین امری است که موجبات رضایت الهی را فراهم می کند افزود: شاد کردن خانواده نیز اجر مضاعفی دارد و همواره مورد تاکید آموزه های اسلامی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول