اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مردم رودان، نماز طلب باران خواندند

به‌دنبال خشکسالی‌‌های مکرر و کم‌آبی در رودان، مردم مؤمن این شهرستان روز جمعه با اقامه نماز طلب باران و دعا و مناجات به درگاه الهی از خداوند متعال نزول باران را طلب کردند.

مردم رودان، نماز طلب باران خواندند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، نماز طلب باران مردم رودان به امامت آیت‌الله محمدتقی معصومی در جوار امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و در فضایی معنوی برگزار شد ابتدا دعا ندبه قرائت گردید و سپس مردم با دعا و مناجات خود، نزول رحمت الهی را خواستار شدند.

آیت‌الله محمدتقی معصومی در این آیین اظهار داشت: دعا، ایمان انسان را اضافه می‌کند و نماز باران نمازی است که انسان از درگاه  خداوند رحمان می‌خواهد رحمتش را بر ما بفرستد.

وی افزود: نماز باران، نمازی است که اعلام کنیم محتاج رحمت الهی هستیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: نماز باران و درخواست برای این نعمت  خداوند برای آن است که ما به قدرت الهی معتقد باشیم و از نور باری‌تعالی بهره ببریم.

آیت‌الله معصومی با اشاره به اینکه اولیا خداوند هم نماز باران می‌خوانند، گفت: خواندن نماز باران نشانه رشد انسان است.

وی تاکید کرد: این نمازی است که رحمت خدا را بیشتر نشر می‌دهد و در نقطه مقابل هم انسان نباید به علم روز و فناوری‌های جدید برای بارش‌های الهی متکی باشد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول