اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف یک تن مواد مخدر از سوداگران مرگ در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‎‌جنوبی گفت: با تلاش مأموران جان بر کف پلیس در خراسان‌جنوبی طی یک هفته گذشته حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است.

کشف یک تن مواد مخدر از سوداگران مرگ در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با رسانه‌های گروهی، اظهار داشت: با تلاش مأموران جان بر کف پلیس در خراسان‌جنوبی طی یک هفته گذشته حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است.

وی از دستگیری ۱۰۱ قاچاقچی مواد مخدر توسط مأموران خبر داد و بیان داشت: مأموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی ۶۰ متهم طی یک هفته دستگیر کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان کرد: همچنین طی هفته گذشته ۵۴ سارق که به ۱۴۷ فقره سرقت در خراسان‌جنوبی اعتراف کرده‌اند، دستگیر شدند.

فرشید گفت: در دی ماه گذشته مأموران پلیس در خراسان‌جنوبی ۹۷۸گواهینامه صادر و سه هزار و ۱۵۱ خودرو و ۱۲۰ موتورسیکلت را شماره‌گذاری کردند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، مطرح کرد: طی هفته گذشته ۱۸۴ خودروی متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده و ۳۱ موتورسیکلت رسوبی نیز رفع توقیف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از پاسخگویی به ۲۷ هزار و ۴۰۱ تماس شهروندان، عملیاتی شدن ۹ هزار و ۲۹۹ تماس و ارائه ۱۱ هزار و ۵۸۸ راهنمایی تلفنی به شهروندان خبر داد.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول