اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم حمایت از ظرفیت‌های رسانه‌ای به‌دور از نگاه حزبی و گروهی

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان به رسالت بسیج رسانه در راستای حمایت از رسانه‌های استان اشاره کرد و گفت: بسیج به‌عنوان شجره طیبه، نگاه فرا گستر و بدون خط و خطوط سیاسی به رسانه‌ها دارد و از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای، به‌دور از نگاه حزبی و گروهی و تعلق و تفکر، حمایت کرده و خواهد کرد.

لزوم حمایت از ظرفیت‌های رسانه‌ای به‌دور از نگاه حزبی و گروهی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر بازدید و با دبیر اجرایی این بنیاد در منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سید قاسم موسوی، دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ابهر به تشریح سیاست‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در سطح ملی، منطقه‌ای و شهرستانی پرداخته و تبیین، تبلیغ و ترویج غدیر و پیام اصلی آن که ولایت و امامت باشد را محور اصلی فعالیت‌های این بنیاد دانست و اظهار کرد: در راستای نشر هر چه بیشتر و بهتر فضائل مولا علی علیه السلام و ارتقای بینش ولایی آحاد جامعه در سطح شهرستان، نیازمند هم افزایی و همگرایی هر چه بیشتر بسیج رسانه و صاحبان فکر و اندیشه منطقه با نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در منطقه هستیم. 

 در ادامه این دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فعالیت دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان را نقطه عطفی در تقویت فعالیت‌های ولایی در ابهر دانست و گفت: بطور قطع و یقین،  رسانه‌ها در این بصیرت‌افزایی معرفتی، نقشی تاثیرگزار داشته و اگر انسجام هر چه بیشتری در حوزه رسانه و اصحاب قلم در منطقه ایجاد شود، تولید محتوا و موضوعاتی مبتنی بر تبیین اندیشه‌‌های ناب در حوزه‌های ولایت و امامت، افزایش چشمگیری خواهد داشت.

رضا جمالی افزود: افتتاح کانون بسیج رسانه در شهرستان ابهر یکی از اهداف متعالی سازمانی ما برای منطقه بود که خدا را شاکریم در سایه همدلی و همراهی فعالان رسانه‌ای شهرستان، این کانون در ابهر راه‌اندازی شده است که در راستای رسیدن به انسجام هر چه بیشتر مابین فعالان رسانه و تحقق اهداف سازمانی، نیازمند تولید محتوی فاخر، مؤثر و مبتنی بر منابع غنی، مستند و مستدل در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

وی در ادامه به نقش رسانه‌های استان زنجان و به ویژه شهرستان ابهر در بُعد بصیرت افزایی و تأثیر در رفع مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: رسانه‌های استان نقش بی‌بدیلی در مطالبه گری و بصیرت افزایی و توسعه و اعتلای استان زنجان و منطقه ابهر دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان به رسالت بسیج رسانه در راستای حمایت از رسانه‌های استان اشاره کرد و گفت: بسیج به‌عنوان شجره طیبه، نگاه فرا گستر و بدون خط و خطوط سیاسی به رسانه‌ها دارد و از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای استان زنجان، به‌دور از نگاه حزبی و گروهی و تعلق و تفکر، حمایت کرده و خواهد کرد.

جمالی هدف از حضور خود در دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر را ایجاد پل ارتباطی مابین دبیرخانه اجرایی بنیاد در منطقه و سازمان بسیج رسانه استان در راستای نشر حداکثری اندیشه‌های غدیری و ولایی اعلام کرده و خواستار تقویت هر چه بیشتر این ارتباط شد.

در پایان این دیدار، دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در شهرستان ابهر به رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان پیشنهاد برگزاری نخستین جشنواره تجلیل از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های برتر در حوزه امامت و ولایت برای سال آینده را ارائه کرد که مورد اقبال این مسؤول قرار گرفت.

انتهای پیام/2308ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول