اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تکذیب مفقود شدن ۳۱ کوهنورد رودانی از زبان رئیس هیأت/ تغییر مسیر، علت دیر رسیدن کوهنوردان به پائین قله بود

رئیس هیات کوهنوردی شهرستان رودان خبر مفقود شدن و نجات یافتن ۳۱ کوهنورد رودانی را تکذیب کرد.

تکذیب مفقود شدن ۳۱ کوهنورد رودانی از زبان رئیس هیأت/ تغییر مسیر، علت دیر رسیدن کوهنوردان به پائین قله بود

عباس رستاخیز صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در روان گفت: خبر نجات ۳۱ کوهنورد در رودان که از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد، کاملا کذب است و حتی یک دقیقه جستجو و امدادی برای پیدا کردن گروه از سوی هیچ نهادی صورت نگرفته و لازم می‌دانیم جهت تنویر افکار عمومی نسبت به شرح واقعی این صعود اقدام کنیم.

وی ادامه داد: برنامه صعود یک روزه قله کوه گُرُم از سوی هیأت کوهنوردی رودان به همراهی تیم کوهنوردی همسنگار بندرعباس با مجموع نفرات به تعداد ۳۱ نفر از ساعت ۶:۱۵ صبح شروع شد و صعود به قله با تمام نفرات با موفقیت صورت گرفت، در فرود از قله، با توجه به تغییرات شرایط آب و هوایی و وزش باد شدید، با تصمیم سرپرست گروه و به جهت اطمینان بیشتر، مسیر فرود کمی تغییر پیدا کرد که باعث شد ساعت پایان برنامه تغییر کند.

رئیس هیئت کوهنوردی رودان افزود: در نهایت تصمیم‌ها بر این شد که به خاطر تاریکی هوا و احتمال آسیب دیدن افراد با جمعیت هلال احمر رودان تماس گرفته شود که خوشبختانه برنامه بدون هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی و در نهایت سلامت، تمامی افراد به پایان رسید.

وی عنوان کرد: لازم به ذکر است خبر گم شدن گروه، کاملاً بی‌پایه و اساس بوده و افراد بسیار توانمندی از هیأت کوهنوردی رودان و تیم همسنگار همراه گروه بوده‌اند.

رستاخیز خاطرنشان ساخت: از دوستان هلال احمر شهرستان رودان که در محل شروع برنامه و پارکینگ وسایل نقلیه افراد گروه منتظر ماندند تا از سلامتی افراد اطمینان پیدا کنیم کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول