اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۴۲۳ بسته مواد غذایی بین نیازمندان همدان

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان از توزیع ۴۲۳ بسته مواد غذایی و بهداشتی بین نیازمندان همدان خبر داد.

توزیع ۴۲۳ بسته مواد غذایی بین نیازمندان همدان

مهری مکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع ۴۲۳ بسته مواد غذایی و بهداشتی بین نیازمندان همدان خبر داد و اظهار کرد: این اقلام شامل برنج، ماکارونی، رب، روغن، قند، چایی، پنیر، خامه، سویا، انگشت پیچ، سیب زمینی و ماسک بود.

وی  ارزش اقلام توزیع شده را یک‌میلیارد و ۱۷۱ میلیون ۷۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: خیرین با اهدای غذای گرم، قرص نان، میوه، مرغ خام و دیگر مواد غذایی سعی می‌کنند به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا کمک‌هایی داشته باشند.  

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان بیان کرد: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها پل ارتباطی بین نیکوکاران و محرومان است تا بتوانیم با حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار و زنان سرپرست و ایتام در مسیر محرومیت‌زدایی از منطقه قدم برداریم.

وی ضمن اهمیت به کمک‌های مردمی بیان کرد: قطره قطره حمایت خیر شما مردم عاطفه‌ها را جاری خواهد کرد و به دریای مهربانی و محبت تبدیل خواهد شد تا اشک یتیم جاری نباشد و دل مادری سرپرست خانوار از غم نان نلرزد.

مکاری به آدرس میدان رسالت اول نایب احمد بلوار امیریه  روبروی فضای سبز ( بوستان امیریه) بحر خیابان طبقه همکف پلاک ۳۶۸ برای کمک خیرین اشاره کرد و خواستار کمک‌هایی شد تا به نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول