اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

عکاس پرسپولیس گواهینامه هنری گرفت/ اجرای پویش هنر «سرزمین من»

«ابوالفضل امان‌الله» عکاس ورزشی، از وزارت ارشاد نشان درجه دو هنری ـ معادل فوق لیسانس ـ دریافت کرد.

عکاس پرسپولیس گواهینامه هنری گرفت/ اجرای پویش هنر «سرزمین من»

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، روابط عمومی فیاپ در ایران اعلام کرده است: ابوالفضل امان الله، عکاس ورزشی که  سابقه حضور در چهار جام جهانی، چهار جام ملت‌های آسیا، المپیک لندن و دو بازی‌های آسیایی را دارد، نشان درجه دو هنری (معادل مدرک تحصیلی فوق لیسانس) را در رشته «عکاسی» از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است.

 

 

برخی از عکس‌های ورزشی خاطره‌ساز دو دهه اخیر کشور توسط امان‌الله عکاسی شده است؛ لگدزدن علی‌کریمی به لوازم کادر پزشکی در جام جهانی ۲۰۰۶، مشت گره‌کرده کارلوس کیروش پس از شکست‌دادن کره جنوبی و کری‌خوانی فرهاد مجیدی برای پرسپولیسی‌ها از جمله عکس‌های مشهور اوست.

 

 

امان‌الله برنده جایزه بهترین عکس آسیا در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل است و سابقه فعالیت در روزنامه‌های ایران ورزشی، نود و گل را دارد. او در سال ۹۸ با نظر هیأت‌مدیره پرسپولیس به عنوان مشاور رسانه و ارتباطات باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

 

 

* پویش هنر «سرزمین من» برگزار خواهد شد

پویش هنر «سرزمین من» فرآیندی است، جهت جلب مشارکت کاربران فضای مجازی در تولید و نشر گسترده محتوا که به منظور انجام یک فعالیت یا مشارکت یا آگاهی از مقوله مورد نظر، اجرا می گردد.

این روزها که به خاطر شیوع ویروس کرونا، هنرمندان بسیاری در فضای خصوصی و آتلیه خود، مشغول فعالیت و خلق اثر هستند، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و نمایشگاهی را در فضای مجازی، با دریافت عکس آثار جدید هنرمندان برپا خواهد کرد .

بخشی از آثار پویش هنر«سرزمین من» از ۵ تا ۳۰ دی ماه به صورت کیوریتوری در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر گردآوری شده که از روز ۵ بهمن ماه به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام موسسه توسعه هنرهای تجسمی به نشانی tajasomi@، صفحات پربازدید اینستاگرام و همچنین خبرگزاری ها و سایر رسانه های معتبر نمایش داده خواهد شد.

هنرمندان علاقه مند به حضور در پویش از تاریخ ۵ بهمن ماه به سه روش می توانند در این رویداد شرکت نمایند: نخست، ثبت نام و ارسال اثر توسط مخاطبان در تارنمای پویش به نشانی www.civa.ir، دوم ارسال اثر توسط مخاطبان درشبکه های اجتماعی و پلتفرم های مجاز و سوم از طریق ارسال فایل به دبیرخانه هنری از طریق ایمیل info@civa.ir.  

بدیهی است، در پویش های ملی، انتخاب شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های فیلترشده برای جذب اثر، ممنوع است.

بازنشر و نمایش آثار در این پویش اینگونه است که از همان مراحل ابتدایی دبیرخانه هنری، ضمن رصد و غربالگری، آثار برتر را از طریق رسانه های مشارکت کننده پویش بازنشر می نماید و با داغ نمودن محتواها در پلتفرم های مشارکت کننده زمینه تحقق پویش درموضوع مورد نظر و بازدید محتوا را فراهم می آورد. نمایش آثار در فضای مجازی صورت خواهد گرفت و هر پست، فقط به معرفی یک هنرمند و آثار جدیدش خواهد پرداخت.

 /پایان/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول