اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استخر و شهربازی‌ها بالاخره مجوز فعالیت گرفتند

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه از بازگشایی واحدهای استخر و سونا و شهربازی‌ها بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا خبر داد اما عنوان کرد به دلیل نبود مشتری این واحدهای صنفی هنوز تعطیل هستند.

استخر و شهربازی‌ها بالاخره مجوز فعالیت گرفتند

محمد هادی ارباب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: پیرو مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، استخر و سونا، واحدهای ماساژ و شهربازی‌ها اجازه فعالیت پیدا کرده‌اند.

وی افزود: در بین واحدهای استخر و سونا فقط یک واحد اقدام به بازگشایی کرده است که آن نیز مشتری آن‌چنانی ندارد و مابقی بدلیل بالا بودن هزینه‌های بازگشایی و نبود مشتری، کماکان تعطیل هستند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه تصریح کرد: شرکت‌های خدماتی درخصوص اعزام پرستار مشکلی ندارند اما در بحث نظافتچی منازل شاید در طی ماه یکبار مشتری داشته باشند.

ارباب در ادامه با بیان اینکه واحدهای پارکینگ مشکلی ندارند اما نسبت به گذشته مشتری کم‌تری دارند، گفت: شهربازی‌ها نیز بدلیل نبود مشتری کماکان تعطیل‌اند.

وی در پایان بیان کرد: متأسفانه دولت تاکنون هیچ گونه تسهیلاتی ارائه نکرده است و درخواست ما جهت کمک به واحدهای صنفی، بخشش مالیات سال های ٩٨ و ٩٩ است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول