اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خبرنگاران از پروژه‌های شهرداری کرمانشاه بازدید کردند/ محله «کرناچی» در مسیر آبادانی

اصحاب رسانه کرمانشاه از پروژه‌های فعال و در دست اجرای شهرداری منطقه پنج این شهر بازدید کردند.

خبرنگاران از پروژه‌های شهرداری کرمانشاه بازدید کردند/ محله «کرناچی» در مسیر آبادانی

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، سومین بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های درحال احداث شهری شهرداری کرمانشاه امروز برگزار شد.

دامون مؤمنی، شهردار منطقه پنج کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه درخصوص اقدامات صورت گرفته در شهرک کرناچی، اظهار داشت: ١۵ هزار متر مربع زیباسازی در مدت زمان مدیریت بنده با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان صورت گرفته است.

وی افزود: بحث معارض و سیل دو موضوع مورد مهم در شهرک کرناچی بود که در بحث سیل اقدامات عمرانی لازم توسط همکاران انجام شده و بحث معارض نیز با حمایت‌های شهردار کرمانشاه مرتفع شده است.

شهردار منطقه پنج کرمانشاه با بیان اینکه سه پارک در شهرک کرناچی احداث شده است، تصریح کرد: کرناچی در سال ٩٣ به شهر ملحق شده که افزایش سطح اقدامات عمرانی نیازمند همکاری دیگر نهادهای خدمات‌رسان است.

مؤمنی در ادامه با بیان اینکه ٩٠ هکتار فضای سبز جدید در این منطقه صورت گرفته است، گفت: دو مجموعه پارک جدید در چم‌بشیر و زیرگذر میدان امام حسین(ع) احداث شده است.

این مسؤل با بیان اینکه شهرک کرناچی روستا بوده و برای افزایش خدمت‌رسانی نیازمند همراهی دیگر دستگاه‌ها از جمله آب و فاضلاب هستیم، تاکید کرد: هنوز در برخی از کوچه‌های این شهرک لوله‌گذاری فاضلاب انجام نشده است که ما بتوانیم نسبت به آسفالت آن اقدام کنیم.

شهردار منطقه پنج کرمانشاه در پایان، گفت: بحث روشنایی برخی از معابر و کوچه‌ها نیز باید از سوی شرکت توزیع برق انجام شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول