اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهره‌برداری از ۳۲ طرح عمرانی در آستانه‌اشرفیه

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری دهه فجر در شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: در این دهه ۳۲ طرح عمرانی در بخش‌های روستایی، خدماتی، درمانی، کشاورزی، عمران شهری و عام‌المنفعه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۳۲ طرح عمرانی در آستانه‌اشرفیه

حمید رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه، با بیان اینکه در دهه فجر پروژه‌های مهمی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: از چند ماه گذشته روسای ادارات و مسؤولان شهرستان آستانه‌اشرفیه در تلاش برای جذب اعتبارات در راستای افتتاح پروژه‌های عمرانی در دهه فجر بوده و خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی انجام‌شده است.

وی با اشاره به تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری دهه فجر در شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: در این دهه ۳۲ طرح عمرانی در بخش‌های روستایی، خدماتی، درمانی، کشاورزی، عمران شهری و عام‌المنفعه به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه یکی از اهداف مهم در افتتاح طرح‌های مختلف در این شهرستان را توجه به ایجاد اشتغال دانست و افزود: در تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه و برای ۱۴۸ نفر به‌طور مستقیم شغل دائم ایجاد می‌شود‌.

رضایی با اذعان‌ به اینکه در دوران تحریم طرح‌های عمرانی خوبی در کشور و استان گیلان به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: در چند سال اخیر کشور در سخت‌ترین شرایط تحریمی بوده و بااین‌حال در این مدت طرح‌های عمرانی بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی و علمی در کشور و گیلان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول