اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم تغییر روش اداره کشور در گام دوم انقلاب

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برخی از سوء تدبیرها در مدیریت کشور را ناشی از نفاق دشمنان دانست و گفت: وجود تبعیض، فساد و رفتارهای مغایر با اهداف انقلاب اسلامی دغدغه اصلی مردم ایران است.

لزوم تغییر روش اداره کشور در گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس در اردکان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در همایش جانبازان ۲۵ درصد تا ۴۹ درصد این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس جنگ حق علیه باطل بود.

وی اطاعت پذیری را از جمله مهمترین ویژگی ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: تبعیت از ولایت فقیه تنها راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این‌که امروز عرصه دفاع از انقلاب جنگ در جبهه اقتصادی است، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده، انسان‌های مومن در حالات مختلف و با شیوه‌های گوناگون در حال آزمایش هستند و همیشه باید با بصیرت دینی در مسیر خود پایبند باشند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به این‌که جنگ در جبهه اقتصادی به معنای مال اندوزی نیست، تصریح کرد: دشمنان از ابتدا تاکنون همیشه به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و انسانی نظام انقلاب اسلامی هستند و سعی دارند با توطئه‌های مختلف بنیاد نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند.

وی در ادامه برخی از سوء تدبیرها را ناشی از نفاق در رفتار و باور دینی افراد دانست و بیان کرد: خداوند متعال فرموده هرکس اهل پیروی از ارزش‌های دینی باشد به او حکمت داده می‌شود و در مدیریت امور موفق خواهد بود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی عملی صدق عنوان کرد و گفت: ولایت‌مداری بی‌قید و شرط از ولی امر مسلمین لازمه ایستادگی در برابر توطئه دشمنان است.

وی در پایان با بیان این‌که وجود تبعیض، فساد و رفتارهایی‌ که متناسب با ارزش‌های دینی و اهداف انقلاب اسلامی نیست را چالش جدی و دغدغه اصلی مردم ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در گام دوم انقلاب روش اداره کشور باید تغییر و مجلس یازدهم که اولین مجلس گام دوم انقلاب است باید دست فرمان اداره کشور را در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی قرار دهد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول