اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

صبر ، پایداری و پایبندی مردم کردستان مثال زدنی است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم استان کردستان در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته و وفاداری، صبر و پایبندی خود را به نظام و حکومت اسلامی با وجود تمام مشکلات ثابت نموده‌اند.

صبر ، پایداری و پایبندی مردم کردستان مثال زدنی است

به گزارش خبرنگار فارس از سنندج ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سنندج اظهار کرد: اقدام بنیاد برکت در زمینه حل مشکل کولبری در قالب طرح کاک برکت از طرح‌هایی است که خداپسندانه بوده و جای تقدیر و و تشکر فراوان دارد.

وی افزود: صبر و پایبندی مردم کردستان به نظام اسلامی با وجود تمام مشکلات قابل ستایش است و این را با حضور در انتخابات و صحنه‌های حساس نشان داده‌اند.

ماموستا رستمی بیان کرد: مشکلات بسیاری در کردستان وجود دارد که از جمله آنها نبود کارخانجات در استان، نبود امکانات که در نتیجه آن اکثر محرومین در زمینه شغل‌هایی مثل کولبری مجبور بوده‌اند امرار معاش کنند.

وی در ادامه افزود: عدم توجه به اماکن گردشگری از جمله دریاچه زریبار، عدم استاندارد بودن جاده‌های کردستان، عدم توجه به عتبات عالیات و مراکز علوم دینی، حجره‌های طلاب و روحانیون و دانشگاه‌های مذاهب اسلامی که هیچ بودجه‌ای ندارند از دیگر مشکلات استان کردستان است.

مامویتا رستمی در پایان ضمن تشکر از فعالیت‌های بنیاد برکت در کردستان، ابراز امیدواری کرد، مشکلات این استان انقلابی و شهید پرور با همکاری تمامی نهادهای جامعه از جمله بنیاد برکت در مسیر حل شدن قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام /۲۳۷۰/۸۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول