اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واحد‌های صنعتی توانمند بر اهمیت ورزش کارگری در اصفهان تأکید دارد

رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: استان اصفهان سرشار از ظرفیت، فرصت و توانمندی است، زیرساخت‌ها و واحدهای صنعتی و تولیدی توانمند بر اهمیت ورزش کارگری در اصفهان تأکید دارد.

واحد‌های صنعتی توانمند بر  اهمیت ورزش کارگری در اصفهان تأکید دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد رمضی در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش کارگری استان اصفهان اظهار داشت: از رئیس هیأت ورزش کارگری استان اصفهان به پاس زحماتی که کشیدند تشکر می‌کنم، شور و هیجان خوبی در مجمع امروز وجود داشت و مجمع انتخاباتی تشریفاتی نبود.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری افزود: ارتباط مستقیم با واحدهای صنعتی یکی از مهم‌ترین وظایف رئیس هیأت ورزش کارگری است، همچنین توجه به ورزش همگانی که رسالت اصلی فدراسیون است؛ حضور فعال در رقابت‌های کشوری و بین‌المللی و توجه ویژه به بحث آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه ورزش از دیگر شاخصه‌هایی است که باید مد نظر گرفته شود.

وی با بیان این‌که این بقش از ورزش کشور برای همه پراهمیت است، گفت: استان اصفهان سرشار از ظرفیت، فرصت و توانمندی است، ورزش کارگری استان اصفهان در سال‌های در بین برترین‌های ارزیابی عملکرد بوده است؛ زیرساخت‌ها و واحدهای صنعتی و تولیدی توانمند بر اهمیت ورزش کارگری در اصفهان تأکید دارد.

رمضی در ادامه خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در ورزش کارگری رخ داده است و عضویت مجدد در کمیته ملی المپیک را داشته‌ایم که نشان می‌دهد، مدیران ورزش کشور به اهمیت ورزش کارگری پی برده‌اند و این موضوع برای ورزش کارگری بسیار خوب است.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری یادآور شد: عضویت در شورای برون‌مرزی و میزبانی مسابقات فوتبال شرکت‌ها در سال ۲۰۲۲ از دیگر فعالیت‌های این فدراسیون بوده است، همچنین جایگاه هیأت‌های کارگری را در مجامع استانی تحکیم بخشیدیم.

وی با اشاره به این‌که در سال گذشته رتبه سوم را در رقابت‌های جهانی کسب کردیم، بیان داشت: این اتفاق در حالی رخ داد که در ۲ دوره قبلی رتبه نهم را داشتیم؛ سال گذشته بیش از ۷۰ رقابت ملی برگزار کردیم که نشان از توانمندی این حوزه ورزش دارد؛ بستر آموزش مجازی ایجاد کردیم و طرح‌های کلیدی را در حوزه ورزش همگانی پیش‌بینی کرده‌ایم.

رمضی در پایان گفت: فدراسیون ورزش کارگری نوپا است و در مدت کوتاه ۸ ساله ظرفیت بزرگی را برای خود ایجاد کرده است البته ورزش کارگری سابقه بسیار زیادی دارد.

سلامت کارگران با ورزش قهرمانی و همگانی تضمین می‌شود

محمد طباطبایی نیز در این مجمع اظهار داشت: ورزش کارگری از هیأت‌هایی است که مد نظر وزارت ورزش است زیرا رقابت‌های آسیایی و جهانی برای ورزش کارگری برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: باید در هر ۲ حوزه ورزش قهرمانی و همگانی فعالیت کرد و سلامت کارگران مد نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم کاندید منتخب در راستای برنامه‌های فدراسیون ورزش کارگری و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، فعالیت کند.

طباطبایی در پایان در خطاب به رئیس جدید هیأت ورزش کارگری اصفهان گفت: امیدوارم در راستای اهداف و برنامه‌هایی که تدوین کردید، موفق باشید؛ ورزش کارگری برای اداره ورزش اصفهان بسیار مهم است و به عنوان متولی ورزش در کنار هیأت ورزش کارگری خواهد بود.

باید به بعد همگانی ورزش کارگری نیز نگاه شود

کامران کلانی نیز در این مجمع اظهار داشت: ورزش در جامعه‌ای که به انسجام نیاز دارد، می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ جامعه امروزی به شدت به امیدآفرینی نیاز دارد و ورزش قطعا می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نقش ورزش در جامعه کارگری علاوه بر شور و نشاط افزایش راندمان کاری نیز است.

وی در پایان گفت: جامعه کارگری نیاز دارد علاوه بر بعد قهرمانی به بعد همگانی ورزش کارگری نیز نگاه شود؛ باید ورزش کارگری را در سطح بنگاه‌ها توسعه دهیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول