اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

برنامه جشن‌های دهه فجر با سخنرانی منبری‌های شاخص در مساجد تهران

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از افتتاح سلسله نشست‌های جشن‌های دهه فجر انقلاب در مساجد شاخص تهران در شب ۱۲ بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و پیروز حناچی شهردار تهران خبر داد.

برنامه جشن‌های دهه فجر با سخنرانی منبری‌های شاخص در مساجد تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام جواد صادق‌زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از افتتاح سلسله جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد شاخص تهران همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در شب ۱۲ بهمن ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و پیروز حناچی شهردار تهران در مسجد امام حسین(ع) میدان امام حسین(ع) بعد از نماز عشاء خبر داد.

وی افزود: از شب دوازدهم بهمن، سلسله جشن‌های «فجر انقلاب در مساجد شاخص پایتخت» با هدف ایجاد انسجام و وحدت ملی، باز تولید ارزش‌های انقلاب اسلامی و تقویت روحیه نشاط شهروندی، در اصلی‌ترین پایگاه‌های شکل‌گیری و تداوم انقلاب یعنی مساجد، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و به همت مرکز فعالیت‌های دینی آغاز می‌شود.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: جشن‌های فجر انقلاب هر شب، بلافاصله پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز می‌شود و با سخنرانی وعاظ و سخنرانان آگاه و سرشناس همچون حجج‌اسلام ابوترابی‌فرد، خاموشی، نوری‌زاده، نقویان، ادیب یزدی، عبدوس، اکرمی، غروی و بی‌آزار تهرانی در بیان آثار و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌های علمی و فنی پس از انقلاب، تبیین اهداف و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بیان موضوعات شهروندی نظیر تفکیک و تقلیل پسماند و تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا برای عموم شهروندان به ویژه نسل جوان ادامه می‌یابد.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: برگزاری مسابقه، پذیرایی و اهدای جوایز به نفرات برگزیده از شهروندان، امام جماعت و خادم مسجد  پایان بخش این برنامه‌هاست.

فارس به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مطالب دیگری هم دارد که می‌توانید با کلیک روی کلیدواژه فجر ۴۲ آن را در صفحات مختلف دنبال کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول