اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تقدیر استاندار سمنان از خانواده شهدای مدافع سلامت/ جایگاه مادران و همسران شهدا همچون شهید است

استاندار سمنان ضمن تقدیر از خانواده شهدای مدافع سلامت گفت: شهدای مدافع سلامت برای حفاظت از مردم از جان خود گذشتند.

تقدیر استاندار سمنان از خانواده شهدای مدافع سلامت/ جایگاه مادران و همسران شهدا همچون شهید است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در ارتباط تصویری با خانواده معزز شهید دکتر حبیب ذاکریان از شهدای والامقام مدافع سلامت در شهرستان شاهرود اظهار کرد: مقابل خون شهدا و همت مادران هیچ‌چیز برای گفتن نداریم و ملت رشید ایران همواره قدردان رشادت‌های شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم اهل‌بیت (ع) و پاسداران سلامت و وطن هستند.

وی افزود: به روح پرفتوح امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، حرم اهل‌بیت (ع)، شهدای پاسدار سلامت جامعه و سه هزار شهید این دیار سلام و درود می‌فرستم.

استاندار سمنان بیان کرد: در آستانه دهه مبارک فجر، فرارسیدن این ایام را در درجه اول به خانواده معظم شهدا و به مردم شریف این استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

آشناگر گفت: امروز سالروز وفات ام‌البنین (س) به‌عنوان روز تکریم همسران و مادران شهداست و برگزاری این آیین بسیار اقدام زیبایی است؛ چراکه مادران و همسران شهدا حق عظیمی بر گردن ملت ایران دارند.

وی اظهار کرد: شهدا همان‌طور که در آرامش ابدی و در باغ رضوان قرار می‌گیرند در پیشگاه خداوند روزی دارند و بی‌تردید شوق دیدار معبود برای شهدا کافی است.

استاندار سمنان افزود: هیچ مرهمی نیست که غم جدایی فرزند و یار را از یک مادر و همسر بتواند آرام و درمان کند.

آشناگر بیان کرد: خودم را با افتخار جزوی از خانواده بزرگ شهدا می‌دانم و درک می‌کنم مادری و همسری که عزیزش را به نبرد حق علیه باطل می‌فرستند، چیزی جز نام و یاد خدا او را آرام نمی‌کند.

وی عنوان کرد: مسؤولیت و جایگاهی که مادران و همسران شهدا دارند، کمتر از شهدا نیست و عزیزان با رسالت زینبی از ارزش‌های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

استاندار سمنان اظهار کرد: شهدای انقلاب نماد و افتخار ایران هستند و تمامی این دلاوران با اخلاص کامل بدون هیچ چشم‌داشتی به تکلیف خود عمل کردند.

آشناگر تأکید کرد: ملت ما در مقاطع مختلف تنها است و کشورهایی که دم از حقوق بشر می‌زدند در دوران حساس در کنار کشور ما نبودند.

وی بابیان اینکه آنچه ملت ما را نجات داد خون شهدا و همت مردم ایران زمین بود، گفت: مردم و شهدای ما با رهبری امام راحل، بُت حکومت شاهنشاهی را شکستند و با مکتب دینی و الهی، مردم ما به مسیر پیروزی رسیدند.

استاندار سمنان عنوان کرد: دوران دفاع مقدس تابلوی بی‌نظیری از ایثار و شهادت است و تمام خوبی‌ها در این دوران متجلی شد.

آشناگر گفت: ملت قهرمان ایران و شهدای والامقام و ایثارگران غیور، هشت سال با دستان خالی در مقابل کفر ایستادگی کردند و از کیان و خاک کشورمان دفاع کردند و این نبرد و حفاظت از خاک ایران در طول تاریخ بی‌سابقه است.

وی بیان کرد: یاد شهدای ایران عزیز را گرامی می‌داریم و از خدا می‌خواهیم اندکی از منش این عزیزان را به مدیران، مردم و فرزندان ما اعطا کند؛ چراکه منش این شهدا کیمیاست.

استاندار سمنان اظهار کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا اگر تلاش کادر درمانی نبود، جامعه ما دچار فاجعه می‌شد و چنین بود که امثال شهید ذاکری به‌عنوان یکی از شهدای مدافع سلامت استان با درایت و تلاش در کنار بیماران قرار گرفتند.

وی گفت: مدافعان سلامت باانگیزه شهدای هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب، از جان خود گذشتند و برای حفاظت از جامعه تلاش کردند.

استاندار سمنان بیان کرد: شهدای مدافعان سلامت جان خود را کف دست گرفتند و برای سلامت آحاد جامعه در تکاپو بودند و به یاری خداوند در مهار و کنترل این ویروس به ثبات رسیدیم و مردم، همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

آشناگر تأکید کرد: اکنون بسیج، خانواده شهدای پاسدار سلامت و حافظان جان مردم باهدف مشترک در کنار هم هستند و برای صلابت آحاد جامعه تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: در مقابل خون شهدا و مادران شهید هیچ‌چیز برای گفتن نداریم و از همت شما مادران و همسران و خانواده شهدا نهایت قدردانی را داریم.

استاندار سمنان افزود: از اینکه در این آیین شرکت کرده‌اید، نهایت قدردانی را دارم و از خدا می‌خواهم هر آنچه خیر است، برای خانواده شهدا و آحاد جامعه ما نصیب کند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول