اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

183 پروژه همزمان با دهه فجر در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد 183 پروژه با اعتباری معادل 382 میلیارد تومان و اشتغالزایی 460 نفر در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

183 پروژه همزمان با دهه فجر در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز مجید نظری در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد 183 پروژه با اعتباری معادل 382 میلیارد تومان و اشتغالزایی 460 نفر در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و تعداد 39 پروژه نیز با اعتبار موردنیاز 85 میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در 14 اسفندماه نیز تعدادی از پروژه‌های مهم توسعه شهری با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرنس افتتاح و در تاریخ 15 اسفندماه نیز طرح مشترک درختکاری طبق صحبتی که وزیر کشور با رئیس شورای سیاست‌گذاری نمایندگان ولی فقیه کرده بود با همکاری ائمه جمعه به صورتی ویژه در استان به اجرا در خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: از دهه فجر سال 1392 همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم تا دهه فجر امسال تعداد 3 هزار و 329 پروژه با اعتباری معادل 4 هزار و 980 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

نظری با تشریح شهرستانی پروژه‌های در شرف افتتاح در دهه فجر امسال تصریح کرد: در شهرستان اردل تعداد 14 پروژه قابل افتتاح با اعتباری معادل 110 میلیارد ریال با اشتغالزایی مستقیم 32 نفر وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها افتتاح 30 واحد مددجویی در این شهرستان است همچنین تعداد 9 پروژه نیز آماده کلنگ‌زنی می‌باشد که اعتبار مورد نیاز آن‌ها 70 میلیارد ریال است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شهرستان بروجن نیز تعداد 23 پروژه با هزینه‌ای معادل 676 میلیارد ریال با اشتغالزایی مستقیم 60 نفر در شرف افتتاح است که از جمله مهم‌ترین آن ساخت تعدادی مدرسه و مرکز آموزشی بوده و تعداد 6 پروژه نیز با هزینه‌ای معادل 70میلیارد ریال آماده کلنگ‌زنی است.

وی اضافه کرد: در شهرستان بن نیز 11 پروژه با 60 میلیارد تومان و اشتغالزایی 14 نفر در دست افتتاح است که مهم‌ترین آن‌ها افتتاح شبکه بهداشت این شهرستان بوده و تعداد 5 پروژه با هزینه‌ای معادل 56 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

نظری افزود: در شهرستان سامان تعداد 13 پروژه با اعتبار 113 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 35 نفر افتتاح که مهم‌ترین آن شرکت ساخت ژل و مواد ضدعفونی‌کننده است و 3 پروژه نیز با هزینه 254 میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در شهرستان شهرکرد نیز تعداد 26 پروژه با اعتبار یک هزار و 112 میلیارد ریال با اشتغالزایی 138 نفر افتتاح می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها شرکت افتتاح تولید خوراک آبزیان، مرکز درمانی شهدای صنعت و فاز سوم تولید خط لوله 20 اینچی گاز است، همچنین تعداد 3 پروژه با هزینه 11 میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در شهرستان خانمیرزا هم تعداد 11 پروژه با اعتباری معادل 112 میلیارد ریال و اشتغالزایی 35 نفر به افتتاح خواهد رسید که از جمله مهم‌ترین آنها گلخانه سبزی و صیفی‌جات است و تعداد 3 پروژه نیز با هزینه‌ای معادل 2 میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

نظری اظهار داشت: در شهرستان فارسان نیز تعداد 16 پروژه با اعتباری معادل 440 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 56 نفر به افتتاح خواهد رسید که از جمله مهم‌ترین آنها مجتمع اقامتی و رفاهی بوده و یک پروژه نیز با هزینه‌ای معادل یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان کوهرنگ نیز تعداد 19 پروژه با اعتباری معادل 150 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 22 نفر به افتتاح خواهد رسید که از جمله مهم‌ترین آنها گازرسانی به 8 روستای صعب‌العبور بوده و تعداد 4 پروژه نیز با هزینه‌ای معادل 12 میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شهرستان کیار نیز تعداد 15 پروژه با اعتباری معادل 138 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 38 نفر به افتتاح خواهد رسید که از جمله مهم‌ترین آنها گلخانه گل رز، شرکت پرورش گاوشیری و 30 واحد مددجویی بوده و تعداد 3 پروژه نیز با هزینه‌ای معادل 86 میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شهرستان لردگان نیز تعداد 25 پروژه با اعتباری معادل 300 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 11 نفر به افتتاح خواهد رسید که از جمله مهم‌ترین آنها گازرسانی به 8 روستای صعب‌العبور بوده و تعداد 3 پروژه نیز با هزینه‌ای معادل 21 میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول