اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افزایش سواد رسانه‌ای جوانان عامل ناکامی دشمنان خواهد بود/امضای تفاهمنامه همکاری صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به اینکه روحانیون ظرفیتی برای پاسحگویی به شبهات دینی و فرهنگی هستند، گفت: افزایش سواد رسانه‌ای و سیاسی جوانان عامل ناکامی دشمنان خواهد بود.

افزایش سواد رسانه‌ای جوانان عامل ناکامی دشمنان خواهد بود/امضای تفاهمنامه همکاری صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان

به گزارش خبرگزار فارس از سنندج، جعفر عبدالملکی در جلسه شورای مدیران اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان که با موضوع برنامه‌های دهه فجر به منظور امضا تفاهمنامه همکاری صدا و سیما و اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برای استحکام درونی نظام و حرکت براساس بیانیه گام دوم انقلاب باید همکاری و هم‌افزایی بیشتری مان نهادهای فرهنگی انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما بعنوان یکی از حلقه‌های فرهگی استان ملزم به همکاری با نهاد‌های تحت نظر مقام معظم رهبری از جمله تبلیغات اسلامی کردستان است، افزود: عرصه جنگ ما عرصه جنگ نرم است و باید موقعیت دشمن را شناخت تا بتوانیم برای مقابله با دشمن همت گماریم.

وی اعلام کرد: باید از ظرفیت روسای ادارات و روحانیون برای افزایش سواد بصرت رسانه‌ای و افزایش سواد سیاسی جوانان و نوجوانان استان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان استفاده کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان عنوان کرد: 52 کانال ماهواره‌ای کُردی زبان علیه انقلاب اسلامی در تلاشند و در حوزه شناخت دینی و مباحث مذهبی هر روز شبهه ایجاد می‌کنند و روحانیون باید بتوانند برای رفع شبهات کمک کنند.

عبدالملکی اضافه کرد: هر چه سواد رسانه‌ای و سیاسی جوانان را افزایش دهیم شاهد ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی بیان کرد: علیرغم هجمه دشمنان اما براساس آخرین نظرسنجی صدا و سیما روحانیون به عنوان یک گروه مرجع موثر شناخته شده‌اند و این بیانگر اعتماد مردم به روحانیون است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه تفاهمنامه همکاری بین صدا و سیما و این اداره‌کل به منظور ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و دینی در استان منعقد شده است، افزود: براساس این تفاهمنامه شاهد همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش میان صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حاتمیان برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز در ایام دهه فجر امسال و برنامه‌های مناسبتی سال 1400 در صدا و سیمای مرکز کردستان را از جمله موارد تفاهمنامه بین این دو نهاد فرهنگی دانست.

وی با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه و لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش این آسیب‌ها اعلام کرد: برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نیاز به ارائه طرح‌های هدفمند است و روسای ادارات شهرستان‌ها باید طرح‌های موثر ارائه دهند.

حاتمیان همچنین به شخصیت علمی آیت‌الله مصباح یزدی پرداخت و اضافه کرد: در هر شهرستان برای گرامیداشت این شخصیت عالم مراسمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول