اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث بروز رانت شده بود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت با ارز ۴۲۰۰ تومانی زمینه استفاده عده‌ای از رانت را ایجاد کرده بود، گفت: مجلس با حذف این ارز جلوی رانت را گرفته و آن را مستقیم به مردم می‌دهد.

ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث بروز رانت شده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بعد از ظهر امروز در نشست با تعدادی از تولید کنندگان فعال در صنعت مرغداری در جریان مسائل و مشکلات و راهکارهای آنان برای توسعه و بهبود وضعیت تولید و عرضه مرغ قرار گرفت.

در این نشست موضوعاتی همچون عدم تامین به موقع نهاده و عدم تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به مرغداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از تولیدکنندگان صنعت مرغ عنوان کرد: سوء مدیریت در استان باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم شده است.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی زمینه استفاده عده‌ای از رانت را ایجاد کرده بود، گفت: مجلس با حذف این ارز جلوی رانت را گرفته و آن را مستقیم به مردم می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش قیمت ارز تا ۲۵ هزار تومان تصریح کرد: مردم در کشور با ارز ۲۵ هزار تومانی زندگی کردند و ارز ۴۲۰۰ تومانی خرج برخی موضوعات بیهوده شد؛ پول ارز باید مستقیم به جیب مردم برود نه اینکه هزینه رانت عده‌ای شود.

انتهای پیام/ 3140/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول