اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

2 هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند ساوجی توزیع می‌شود/ اعلام برنامه‌های دهه فجر

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: در تلاش هستیم همزمان با دهه فجر 2 هزار بسته معیشتی برای افراد نیازمند فراهم کنیم.

2 هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند ساوجی توزیع می‌شود/ اعلام برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه‌، حجت‌الله دستجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ناحیه مقاوت بسیج ساوه برای گرامیداشت این ایام برنامه‌های متنوعی را در فضای حقیقی و مجازی در نظر گرفته است. 

وی افزود: مهم‌ترین محورهایی که در اجرای این برنامه‌ها تاکید شده بحث تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اعم از نظامی، صنایع، علمی و فرهنگی، اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی و برخی محورهای دیگر است. 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در طی 42 سال تقابل با نظام استکباری دستاوردهای زیادی داشته است، اضافه کرد: مهم‌ترین این دستاوردها پایداری نظام مقدس انقلاب اسلامی و امتداد آن در حوزه‌های بین المللی و دیگر کشورهاست.

دستجانی خاطرنشان کرد: همه کسانی که روزی بدنبال حذف ایران و سوریه و برخی کشورهای دیگر بودند و تابستان داغ و زمستان گرم را برای ایران طراحی کرده بودند خودشان از صحنه سیاسی خارج شده‌اند و می‌بینند که نظام اسلامی همچون گذشته پایدار و پابرجاست. 

وی با اشاره به افول آمریکا و اضمحلال دموکراسی غرب تصریح کرد: نشانه‌ها و قرائن این افول در انتخابات اخیر و بحث نژاد پرستی سیستماتیکی که حاکم شده قابل رویت است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نظام سرمایه داری و غرب به رهبری آمریکا را رو به نابودی دانست و گفت: در مواجهه 42 ساله نظام انقلاب اسلامی با آمریکا شاهد رشد چشمگیر حوزه انقلاب اسلامی در آسیا، آفریقا و حتی خود آمریکا هستیم که این دستاوردها باید به درستی به مردم تبیین شود.

دستجانی تداوم این نظام را در سایه وحدت، اطاعت از مقام معظم رهبری، همدلی و مقاومت دانست و اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن در دومین سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب می‌بایست آن را برای مردم تبیین کنیم و از ظرفیت‌هایی در اختیار داریم نسبت به ایجاد فضا برای پیشبرد اهداف این بیانیه حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید برای حوزه خودسازی، جامعه پردازی و دولت سازی اهداف آن را تبیین کنیم و در حوزه سبک زندگی که از مطالبات مهم رهبر انقلاب است نسبت به شیوه سبک زندگی ایرانی و اسلامی، فرزند آوری، زندگی آسان، کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی قدم‌های مثبتی برداریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در ساوه اشاره‌ای کرد و گفت: با اجرای این طرح شاهد کاهش چشمگیر روند انتقال بیماری هستیم که این موفقیت امروز یک مدل موفق قابل عرضه خواهد بود. 

دستجانی با اشاره به فعالیت بیش از 330 نفر از بسیجیان در قرارگاه‌های محله محور شهرستان اضافه کرد: فعالیت این افراد اقدام موثری در زمینه کنترل و مدیریت بیماری کرونا بوده لذا در این ایام از زحمات این عزیزان نیز قدردانی خواهد شد. 

فرمانده سپاه ناحیه ساوه همچنین به تشریح برخی برنامه ها در ایام الله دهه فجر پرداخت و گفت: در فضای مجازی مسابقات عکس نوشت، کارگاه‌های اموزشی، تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و به دلیل عدم امکان برپایی راهپیمایی میلیونی، از طریق لینکی نام افراد در طومار شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن ثبت خواهد شد. 

وی به برپایی رژه خودرویی و موتوری در دهه فجر اشاره کرد و افزود: بدنبال آن هستیم تا با به کارگیری همه ظرفیت‌ها بالغ بر 2 هزار بسته معیشتی برای افراد نیازمند فراهم کنیم و 3 سری جهیزیه نیز در راستای بحث ازدواج آسان به زوجین نیازمند اهدا شود. 

دستجانی دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی، تجلیل از مادران قرآنی، نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی و نهضت‌های روشنگری در فضای حقیقی و مجازی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در ساوه دانست و گفت: در روز 20 بهمن نیز کلنگ ساخت 2 منزل مسکونی ویژه محرومین بر زمین زده خواهد شد. 

فرماندهی سپاه ناحیه ساوه همچنین از برپایی گشت‌های رضویون و برپایی ایست و بازرسی خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح تامین امنیت محلات و شهر در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول