اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تأکید استاندار قم بر اولویت راهبری کاهش تصادفات

استاندار قم ضمن بیان اولویت راهبری کاهش تصادفات در استان، از دستگاه های اجرایی خواست تا برنامه عملیاتی خود را برای تحقق این هدف مهم مشخص کنند.

تأکید استاندار قم بر اولویت راهبری کاهش تصادفات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات استان سخن می گفت با اشاره به موقعیت جغرافیایی قم و تعدّد ترددها از محورهای مواصلاتی استان بیان داشت: وظیفه مسؤولان استان برای تحقق کاهش تصادفات و هزینه های ناشی از آن بسیار سنگین است.

وی اضافه کرد: از آن جا که تصادفات، تبعات فراوانی اعم از فوت، جرح و هزینه های اجتماعی دارد، بنابراین بدون تردید راهبری کاهش این تصادفات، باید از مهم ترین اولویت های مسؤولان باشد.

استاندار قم سپس به ضرورت پشتیبانی از پلیس راهور توسط دستگاه های اجرایی و تعیین مأموریت های اولویت دار با هدف کاهش تصادفات جاده ای اشاره کرد و گفت: یکی از مصوّبات قبلی این شورا، اختصاص اعتبارات کاهش تصادفات و اتصال دوربین های شهرداری به سیستم کنترل ناجا است که باید هرچه سریع تر با تعامل و هماهنگی متولیان امر، اجرایی شود.

سرمست همچنین اقدامات فرهنگی برای آگاهی بخشی به مردم در راستای ارتقای فرهنگ رانندگی را لازم دانست و خاطر نشان کرد: این اقدامات باید توسط صدا و سیما و سایر رسانه ها و جدی تر از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول