اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دِین هنرمندان ادا شود/ مسئولان برای حمایت از هنرمندان آستین بالا بزنند

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند گفت: جامعه هنرمندان دین بزرگی بر گردن ما دارند و از این رو هنرمندان و سرمایه‌های فرهنگی و هنری شهرستان را نباید نادیده گرفت بلکه تمام مسئولان باید در جهت همکاری و حل مشکلات این قشر فرهیخته آستین همت بالا بزنند.

دِین هنرمندان ادا شود/ مسئولان برای حمایت از هنرمندان آستین بالا بزنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، محمدمهدی فروردین عصر امروز در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه که در سالن کنفرانس روزبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت: فیروزآباد شهری تاریخی و هنری با پتانسیل های بسیار زیادی می‌باشد. 

وی هدف از حضور در جمع هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان جوان شهرستان فیروزآباد افزود: خانواده هنر خانواده ای با صداقت خلاقیت است  که در جهت جذب مخاطب و توسعه نشاط اجتماعی و به تصویر کشیدن ظرفیت‌ها و پتانسیل های منطقه بسیار تاثیر گذار هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند ادامه داد: جامعه هنرمندان دین بزرگی بر گردن ما دارند و از این رو هنرمندان و سرمایه های فرهنگی و هنری شهرستان را نباید نادیده گرفت و باید تمام مسئولان در جهت همکاری و حل مشکلات این قشر فرهیخته آستین همت بالا بزنند.

فروردین کوتاهترین راه معرفی ظرفیت های شهرستان در میادین استانی، کشوری و بین المللی را هنر و ورزش برشمرد و اضافه کرد: نهایت سعی و تلاش خود را در جهت حمایت در سطح قانون گذاری و تامین اعتبارات لازم جهت حمایت از این قشر فرهیخته بکار خواهم گرفت.

به هنرمندان حوزه فرهنگی و هنری توجه بیشتری شود

در ادامه سلیمان شریفی، شهرستان باستانی فیروزآباد را مهد هنرمندانی کم نظیر و فرهیختگان نام آور و گهواره فرهنگ و هنر و تمدن دانست بیان داشت: این شهرستان هرچند شایسته بهترین هاست اما به حق واقعی خود نرسیده و ضروری است در جهت رشد و بالندگی و شکوفایی استعدادهای کم نظیر در حوزه‌های فرهنگی و هنری و بهره مندی جامعه از آن، مسئولان استانی و کشوری توجه بیشتری به جوانان و هنرمندان این شهرستان شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فیروزآباد ابراز داشت: شهرستان فیروزآباد متاسفانه علیرغم پتانسیل های بسیار بالا، در حوزه های فرهنگی و هنری بسیار محروم واقع شده و دارای مشکلات و تنگناهای فراوان مالی و فقدان زیرساخت‌های مناسب جهت ارتقاء سطح فرهنگ و هنر است.

وی در ادامه به گزارش عملکرد و دستاوردهای پنج سال اخیر در حوزه های فرهنگی و هنری پرداخت و خاطرنشان کرد: علیرغم تمام محدودیت‌ها و کمبودهای فرا رو با تلاش و پیگیری مضاعف در صدد ارتقاء سطح فرهنگ و هنر این شهرستان هستیم که در این راه  از همراهی و همکاری بی دریغ هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه و مسئولان شهرستان صمیمانه تقدیر تشکر نموده و امید آن داریم که به همت و تلاش تمامی اقشار جامعه آینده‌ای روشن در فرهنگ و هنر این کهن دیار فرهنگی باشد.

به گزارش فارس در پایان این نشست صمیمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد، کتاب مجموعه شعر سروده بهرام وکیلی و کتاب مجموعه شعر سروده عبدا... پناهی و دو فیلم مستند و مستند داستان ساخته مصطفی کشاورزی، از هنرمندان فعال شهرستان فیروزآباد را به عضو کمسیون فرهنگی مجلس اهداء نمود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول