اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قزوین به جمع شهرستان‌های آبی استان پیوست

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: طبق آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت، در حال حاضر 5 شهرستان استان قزوین در رنگ‌بندی آبی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.

قزوین به جمع شهرستان‌های آبی استان پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: طبق آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت، در حال حاضر 5 شهرستان استان قزوین در رنگ‌بندی آبی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان‌های قزوین، آبیک، البرز، بوئین‌زهرا و آوج در وضعیت آبی هستند و تنها شهرستان تاکستان در وضعیت زرد قرار دارد.

این مسؤول ادامه داد: طی یک هفتهٔ گذشته، 5 روز بدون فوتی را در استان تجربه کرده‌ایم.

حبیبی تأکید کرد: در حال حاضر 179 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 96 بیمار متعلق به شهرستان قزوین، 28 بیمار در شهرستان تاکستان، 21 بیمار در شهرستان البرز، 13 بیمار در شهرستان آبیک، 9 بیمار در شهرستان بوئین‌زهرا و 7 بیمار در شهرستان آوج بستری هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: از ابتدای ورود کرونا به استان تاکنون 88 هزار و 472 نفر مورد تست کرونا قرار گرفته‌اند که تست 28 هزار و 81 نفر یعنی 32 درصد مثبت و تست 60 هزار و 391 نفر یعنی 68 درصد منفی بوده است.

حبیبی اظهار کرد: هم‌چنین 1 هزار و 212 نفر در قالب طرح شهید سلیمانی در منزل تحت مراقبت قرار گرفته‌اند و 41 هزار و 539 خانوادهٔ آسیب‌دیده نیز مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای اولویت‌دار ستاد کرونا، افزایش تست‌گیری بوده است، به نحوی که در حال حاضر روزانه در استان بین 700 الی 1 هزار تست انجام می‌شود.

حبیبی در پایان عنوان کرد: محدودیت‌های تردد از ساعت 21 الی 4 صبح کماکان در همهٔ وضعیت‌ها در استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول