اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

افتتاح و عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه در کنگان در دهه فجر

فرماندار شهرستان کنگان گفت: در دهه فجر امسال ۱۰۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

افتتاح و عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه در کنگان در دهه فجر

سیدعلی پاک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان کنگان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک‌ انقلاب بسیار عظیم با دستاوردهای بزرگ در سطح جهان است که با نام امام شناخته است.

فرماندار شهرستان کنگان با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و نام امام راحل افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و فرزند برومندش حضرت امام (ره) است که بر اساس خاص آن روز برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب و دستاوردهای آن را برای نسل‌های جوان بعد بازگو کنیم گفت: در دهه فجر امسال خوشبختانه با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که کشور با آن مواجه است، پروژه‌های خوبی در حوزه‌های مختلف شهرستان با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیاردتومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

پاک‌نژاد به جلسه اخیر شورای اداری شهرستان کنگان اشاره کرد و گفت: اعتبار پروژه‌های شهرستان در جلسه شورای اداری ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام شد اما پس از بررسی و جمع بندی نهایی با افزودن چند پروژه دیگر مبلغ پروژه‌های شهرستان به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان عنوان کرد: پروژه‌هایی که مبلغ اعتبار آن‌ها مشخص نیست تحت هیچ شرایطی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز نمی‌شود و تنها پروژه‌هایی که مبلغ اعتبار و پیمانکار آن‌ها مشخص است کلنگ‌زنی می‌شوند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان کنگان با تاکید بر هماهنگی در اجرای برنامه‌های دهه فجر، بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک‌راهپیمایی عظیم و بزرگی است اما امسال به دلیل شرایط کرونایی برای برگزاری این مراسم منتظر دستور ستادملی مبارزه با کرونا هستیم.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: زنگ‌ انقلاب در فضای باز و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در یکی از مدارس سطح شهر کنگان و همچنین در بخش سیراف نیز به صدا در می‌آید.

وی با تاکید بر آذین بندی سطح شهرستان برای استقبال از دهه فجر گفت: خدمات بسیار خوبی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است و از فضای مجازی برای اطلاع رسانی این خدمات استفاده شود.

پاک‌نژاد افزود: زمان افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در دهه فجر بعداز ظهرها موکول می‌باشد چرا که صبح ادارات باید در خدمت مردم باشند. ضمنا بیشتر پروژه‌ها به صورت مجازی افتتاح و اطلاع رسانی می‌شود.

فرماندار شهرستان کنگان از شهرداری‌ها خواست تا عیدی مردم در دهه فجر تخفیفات در صدور پروانه ساختمانی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول