اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دهه فجر فرصتی برای مرور عوامل پیروزی انقلاب اسلامی

امام جمعه جاجرم گفت: دهه فجر فرصتی برای مرور عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است که یقینا این عوامل رمز استمرار و بقای انقلاب هم خواهد بود.

دهه فجر فرصتی برای مرور عوامل پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از جاجرم، حجت‌الاسلام محمد موسوی در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر ضمن تبریک دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و روز زن گفت: از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بیزاری و تنفر از حکومت‌های طاغوتی آمریکا و شاه بود که امام با تأسی به انبیا و روشنگری‌های خود به ملت ایران بخشید تا اینکه منجر به بیرون راندن نوکر آمریکا از ایران شد.

وی  ادامه داد: امروز نه‌تنها آن بیزاری کم نشده بلکه با جنایات آمریکا بیشتر هم شده است به‌طوری‌که برخی غرب‌زده‌های داخلی تلاش می‌کنند جای جلاد و شهید را عوض و شاه و آمریکا را برای ملت بزرگ و بایدن رئیس‌جمهور آمریکا را منجی کشورمان بدانند درحالی‌که راه نجات ما یک جو غیرت است نه رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن.

 امام‌جمعه جاجرم در ادامه اظهار داشت: درس بزرگی که حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها به همه ما داد خشم و بیزاری تا لحظه شهادت از دشمنان ولایت و حاکمیت وقت بود و دشمنان بدانند امت فاطمی این راه را تا ظهور امام زمان ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول