اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نخستین برد ذوب‌آهن در غیاب رضایی به دست آمد

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال موفق شد نخستین برد خود را مقابل نساجی مازندران به ثبت برساند.

نخستین برد ذوب‌آهن در غیاب رضایی به دست آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد که در یکی از این دیدار‌ها تیم ذوب‌آهن اصفهان در قائمشهر موفق شد نساجی مازندران را شکست دهد.

سبز‌پوشان خیلی زود و در ثانیه ۱۵ بازی توسط دارکو بیدوف به گل نخست دست پیدا کردند اما محمدمهدی نظری در دقیقه ۴ گل تساوی را برای نساجی به ثمر رساند؛ در ادامه عبداله حسینی برای ذوب‌آهن در دقیقه ۲۷ گل زد و نیمه نخست با برتری ۲ بر یک ذوب‌آهن به پایان رسید.

البته در لحظات پایانی نیمه اول حجت حقدوست برای دومین بار از داور کارت زرد گرفت و با کارت قرمز از زمین اخراج شد؛ پس از اخراج بازیکن ذوب‌آهن رحمان رضایی جنجال به پا کرد، وی با ورود به زمین و اعتراض شدید به داور باعث توقف چند دقیقه‌ای مسابقه شد؛ اعتراض‌ها و کشمکش‌های رحمان رضایی اینقدر طولانی شد که داور سرمربی ذوب‌آهن را نیز اخراج کند.

در نیمه دوم و در حالی که ذوب‌آهن بازی را ۱۰ نفره دنبال می‌کرد، نساجی در دقیقه ۵۰ توسط ایوب کلانتری به گل تساوی رسید اما ۶ دقیقه بعد شاگردان رحمان رضایی با گل میلاد جهانی از حریف خود پیش افتادند و این برتری تا پایان ادامه داشت و ذوب‌آهن با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

به این ترتیب ذوب‌آهن به نخستین پیروزی‌اش در لیگ برتر دست پیدا کرد و با ۸ تساوی، ۴ باخت و کسب ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفت؛ نساجی نیز با ۲ برد، ۳ تساوی و ۸ باخت و کسب ۹ امتیاز در رده پانزدهم ایستاد.

هواداران ذوب‌آهن برای این برد خیلی صبر کردند

کرچیچ بعد از برد ۳ بر ۲ مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: تبریک به بازیکنان خودمان می‌گویم و تبریک بعدی را به نساجی می‌گویم، مورد دومی که می‌خواهم اشاره کنم این یک هدیه است که به هواداران ذوب آهن تقدیم می‌کنم زیرا آن‌ها برای این برد خیلی صبر کردند، همه ما خوب کار می‌کردیم و در هر جلسه تمرینی و هر مسابقه خیلی سخت تلاش کردیم و در نهایت پیروزی حاصل ما در این مسابقه بود، در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: مشکلاتی در فاز دفاعی داشتیم به هر حال ما برگشتیم و بازی ۲ بر یک شد و از نیمه اول کاملاً رضایت داشتم، در نیمه دوم باید بگویم سخت است ۱۰ نفره بازی کردن و به همین دلیل عقب‌تر رفتیم زیرا در فوتبال مهم است که بازیکنان به پوزیشنی که بازی می‌کنند به آن احترام بگذارند، می‌دانستیم چه طور این بازی را باید برنده شویم و فرصت‌های بیشتری داشتیم تا آخر جنگیدیم و در نهایت باز می‌گویم این برد را به هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر به بقا و آینده تیم امید دارید، عنوان کرد: ۱۰ روز پیش در بازی سایپا در مورد وضعیت ذهنی بازیکنان صحبت کردم و باید قوی‌تر باشیم و باید بهتر پیشرفت کنیم و بهتر بازی کنیم؛ به خاطر این سه امتیاز سه ماه صبر کردیم، بازی بعدی ما با سپاهان است و باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم، به این نکته اشاره می‌کنم که در هر بازی تاکتیک و استراتژی ویژه‌ای داریم.

کرچیچ در مورد اخراج بازیکن و سرمربی ذوب‌آهن اظهار داشت: هیچ وقت در مورد داوران صحبت نکردم اما مشکلات زیادی در این سه ماهه گذشته داشتیم و پنالتی ما را نگرفتند و برخی موقعیت‌های آفساید گرفته نشد؛ امروز هم با بازیکن اخراجی تیم صحبت کردم و گفت من حرف بدی نزدم ولی این مسأله را آنالیز می‌کنیم.

حسینی بهترین بازیکن دیدار با نساجی شد

بر اساس آمار متریکا سبز‌پوشان در دیدار با نساجی ۴۰ درصد مالکیت توپ را داشتند و در مقابل نساجی ۶۰ درصد توپ و زمین را در اختیار داشت؛ همچنین امید گل ذوب‌آهن در این بازی ۱.۱۲ بود.

شاگردان رحمان رضایی ۳۱۲ بار پاس دادند که ۷۴ درصد از این پاس‌ها به درستی به مقصد رسیدند؛ همچنین از ۶ ضربه بازیکنان ذوب‌آهن به سمت دروازه ۵ ضربه در چارچوب بود که ۳ شوت گل شد.

عبداله حسینی که دومین گل ذوب‌آهن را مقابل نساجی به ثمر رساند با امتیاز ۷.۷۸ بهترین بازیکن زمین لقب گرفت، حسینی در ۹۰ درصد نبردهایش در این بازی موفق بود و ۵ بار خطر را از دروازه ذوب‌آهن دفع کرد.

ذوب‌آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۱۷ میزبان همشهری خود سپاهان است تا شاهد برگزاری شهرآورد اصفهان در وزشگاه فولادشهر و بدون حضور رحمان رضایی باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح۳۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول