اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

از گسترش دایره مهربانی تا کمک‌های تجهیزاتی 20 میلیارد تومانی خیرین به دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان/ کلنگ‌زنی و بهره‌برداری بیش از 30 پروژه سلامت توسط خیرین گلستانی

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که توسط دولت آمریکا به ایران وارد شد با این وجود توانستیم در سال جاری بیش از 30 پروژه افتتاح‌‌‌ٰ، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری برسانیم.

از گسترش دایره مهربانی تا کمک‌های تجهیزاتی 20 میلیارد تومانی خیرین به دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان/ کلنگ‌زنی و بهره‌برداری بیش از 30 پروژه سلامت توسط خیرین گلستانی

علی بزرگمهر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه‌ای که از سوی دولت آمریکا به ایران وارد شد با این وجود خیرین گلستانی توانستند در سال جاری بیش از ۳۰ پروژه سلامت افتتاح‌‌‌ٰ، کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری برسانند.

* کمک‌های تجهیزاتی 20 میلیارد تومانی خیرین گلستانی به دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان

وی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت استان گلستان در یک سال اخیر که موضوع کرونا پیش آمد خیرین گلستانی برای کمک به بیماران کرونایی به پا خواستند و با کمک‌های خیرخواهانه خودشان به نجات شهروندان گلستانی شتافتند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان ابراز کرد: در زمینه بیماری کووید ۱۹ بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های تجهیزاتی سلامت به دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان شد کمک‌هایی شامل تجهیز بخش قلب و آی سی یو، اهدای ماسک، انواع لباس‌های ‌پزشکی، رگلاتور اکسیژن و بسیاری از موارد دیگر که در زمان کرونا نیاز به کمک‌های خیرین بود انجام گرفت.

بزرگمهر با تقدیر از خدمات ارزشمند «شهرکی» بزرگترین خیر گلستانی در شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تاکنون آقای شهرکی به عنوان بزرگترین خیر استان گلستان است که خدمات بسیار خوب و ارزنده‌ای در استان انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد در حالی که خودشان سه نفر از عزیرانشان را بر اثر این ویروس منحوس از دست دادند.

* «رضا کردکتولی» بی‌ادعا و بی‌منت در عرصه خدمت به مردم گام نهاد

وی با گرامیداشت یاد و خاطره خیر گلستانی «رضا کردکتولی» اظهار کرد: رضا کردکتولی واقعا بی‌ادعا و بی‌منت در این عرصه گام نهاد و این دو خیر به همراه تمامی خیرین گلستانی تلاش‌های خیرخواهانه برای مردم استان گلستان انجام دادند و ما بسیار اصرار داشتیم که کارهای خیرخواهانه این دو بزرگوار«حاج محمد شهرکی» و«رضا کردکتولی» به نام خودشان ثبت شود اما این دو عزیز قبول نکردند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان افزود: در سنوات گذشته پنج واحد دیالیز توسط خیرین خارج از کشور در شهرستان‌های کلاله، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، آق‌قلا، بندرترکمن و اخیرا در بندرگز تهیه شد اکنون 60 الی 70 درصد از ساختمان بخش دیالیزی ساخته شده و مابقی آن در حال ساخت است.

بزرگمهر ابراز کرد: خیرین گلستانی می‌توانند برای ارسال کمک‌های خیرخواهانه خود با شماره تلفن «32480538» تماس حاصل کنند.

*شورای خیرین سلامت در تمامی شهرستان‌های گلستان فعال است

وی با بیان اینکه از تاریخ هفدهم بهمن سال ۱۳۸۸ به عنوان مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان در حال خدمت به مردم هستم، خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۸۷ هیئت امنای مجمع یرین سلامت در گلستان انتخاب شد و استارت فعالیت این مجمع از اول اردیبهشت ۱۳۸۹ آغاز شد.

 پس از تشکیل جلسات متعدد در شهرستان‌ها از طرف حجت‌الاسلام حاج‌محمدقاسم لیوانی رئیس مجمع پیشنهاد شد که این مجمع که در مرکز استان داریم در تمامی شهرستان‌های استان تأسیس شود که مورد استقبال شهرستان‌ها و مسوولان شهرستانی قرار گرفت و در نهایت نیز مورد پذیرش مجمع خیرین سلامت کشور نیز واقع شد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر شورای خیرین سلامت در تمامی شهرستان‌های گلستان فعال است.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول