اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

فارس من| ورود مجلس به ماجرای اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری/ وزارت بهداشت به اعتراضات رسیدگی کند

معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس در نامه‌ای خطاب به معاون حقوقی وزارت بهداشت خواستار پیگیری مشکلات دستیاران پزشکی شد.

فارس من| ورود مجلس به ماجرای اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری/ وزارت بهداشت به اعتراضات رسیدگی کند

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، تعدادی از داوطلبان آزمون دستیاری سال ۱۴۰۰ ضمن اعتراض به زمان برگزاری این آزمون در اسفند ماه اعلام کردند؛ برگزاری این آزمون دوبار در یک سال و همچنین اعلام تغییر منابع ۶ ماه پیش از برگزاری آزمون به داوطلبان خلاف مصوبات وزارت بهداشت است در حالیکه طبق عرف و قانون باید منابع آزمون ۹ الی ۱۰ ماه پیش از روز برگزاری آزمون، تغییرات به داوطلب اعلام شود.

همچنین، جمعی از پزشکان عمومی داوطلب شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در راستای اعتراض به زمان برگزاری این آزمون در ۷ اسفند ماه ۹۹ به فاطمه محمدبیگی، دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نامه‌ای ارسال کردند و خواستار برقراری عدالت شدند.

در همین راستا، علی دورانی معاون ارتباطات و پیگیری حوزه ریاست مجلس در نامه‌ای خطاب به معاون حقوقی وزارت بهداشت خواستار پیگیری مشکلات این قشر از جامعه شد.

 

به گزارش فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه‌های «آزمون دستیاری تخصصی پزشکی به زمان دیگری موکول شود» و «آزمون دستیاری اسفند 99 به زمان مناسبی انتقال یابد» خواستار رسیدگی به این موضوع شده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول