اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصتی برای خوداتکایی و شکوفایی

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: چرخ عظمت و اقتدار انقلاب و جمهوری اسلامی، بزرگتر از آن است که در چاله‌های ریز متوقف شود و مطمئناً تهدیدهای دشمنان را به فرصتی برای خوداتکایی و شکوفایی در بخش‌های مختلف تبدیل خواهد کرد.

تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصتی برای خوداتکایی و شکوفایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و مدافعان سلامت، اظهار داشت: در سایه تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگرانه کادر درمان و توجه مردم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شاهد کنترل بیماری کرونا در استان و کشور هستیم.

وی افزود: مدیریت خوب بیماری کرونا در ایران، باعث حیرت و تعجب بسیاری از مجامع بین‌المللی و سازمان بهداشت جهانی شده و برخی از کشورها به دنبال الگوگیری از کشور ما برای مدیریت هرچه بهتر این بیماری هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت تلاش برای نجات جان انسان‌ها در آموزه‌های دینی، افزود: روند مقابله با بیماری کرونا و بسیج همگانی در این خصوص، تداعی‌گر روزهای سخت دفاع مقدس است و امیدواریم با روحیه جهادی و ایثارگرانه، شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری در آینده نزدیک باشیم.

پورمحمدی تصریح کرد: باوجود مشکلات ناشی از بیماری کرونا و درگیری شدید بخش بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش‌های علمی، پژوهشی و عمرانی نیز به رسالت‌های خود عمل کرده و موفقیت‌های ارزشمندی کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود کاهش درآمدهای دولت و کاهش شدید فروش نفت، هیچ توقفی در روند حرکت توسعه ای کشور وجود ندارد و تمام مدیران برای خنثی کردن آثار تحریم‌ها تلاش می‌کنند.

پورمحمدی افزود: تحریم‌ها، فرصتی برای خودباوری و تکیه بر توان داخلی در بخش‌های مختلف است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به فشارهای شدید و بی‌تجربه بر کشور در چند سال اخیر، تاریخ از دولت‌های یازدهم و دوازدهم به عنوان یکی از کارآمدترین و فداکارترین دولت‌ها یاد خواهد کرد.

پورمحمدی به تلاش دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: با وجود این تلاش‌ها روز به روز بر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی افزوده می‌شود و بسیاری از کسانی که در حسرت پایان نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، به زباله‌دان تاریخ پیوسته اند.

وی تأکید کرد: چرخ عظمت و اقتدار انقلاب و جمهوری اسلامی، بزرگتر از آن است که در چاله‌های ریز متوقف شود و مطمئناً تهدیدهای دشمنان را به فرصتی برای خوداتکایی و شکوفایی در بخش‌های مختلف تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/60001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول