اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری 11 هزار برنامه گرامیداشت دهه فجر مازندران/ احداث ۵۵ واحد مسکونی برای نیازمندان

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران از ساخت ۵۵ باب واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی خبر داد و گفت: برگزاری 11 هزار عنوان برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر را در دستور کار داریم و بیشتر برنامه‌ها به دلیل مسائل کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری 11 هزار برنامه گرامیداشت دهه فجر مازندران/ احداث ۵۵ واحد مسکونی برای نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین محمد‌رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز مراسم ایام الله دهه فجر و آخرین اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: ایران ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف دارد و اگر مسؤولان به ظرفیت انسانی و جوانان این کشور اعتماد کنند وضعیت کشور بسیار مناسب‌تر می‌شود.

وی با اعلام اینکه دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی را باید در ظرفیت‌های مختلف بشناسیم و بشناسانیم، گفت: ایران به واسطه انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها تصمیم‌گیرنده امور داخلی و خارجی خودش است در  حالی که پیش از انقلاب این اراده وجود نداشته است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا  با اعلام اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار زیاده است، گفت: قبول دارم که امروز مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما نمی‌توان به واسطه این مشکلات دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نادیده گرفت.

محمدرضایی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در شرایط رعب وحشت ساواک،حمایت‌های آمریکا از شاه در این منطقه از جغرافیایی رخ داده است، حتی رئیس جمهور وقت آمریکا در زمان آغاز اعتراضات در کشور ایران را جزیره بسیار آرام برای اهداف خودش اعلام کرده بودند اما به واسطه حضور مردم و رهبری امام راحل نقطه امیدی برای همه آزادی خواهان جهان در ایران اسلامی به واسطه انقلاب ایجاد شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های در دست اقدام برای جلوگیری از کند کردن روند پیشرفت انقلاب اسلامی ایران، گفت: روندهای پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران نه تنها کُند نشده اما به واسطه تنش‌های این روزهای آمریکا، جهان متوجه شده است که آمریکا رو به افول است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز صدای انقلاب اسلامی در همه کشورهای شنیده می‌شود، افزود: شعار محوری دهه فجر امسال؛ انقلاب اسلامی بالنده، مقتدر چون کوه استوار نامگذاری شده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا بیان کرد: برنامه‌های امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، ۱۱ هزار عنوان برنامه‌ برای امسال در استان مازندران تدوین و طراحی شده است.

محمدرضایی یادآور شد: بیشتر برنامه‌ها به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای مجازی برگزار می‌شود و همچنین ۹۶۰ عنوان برنامه ورزشی به صورت انفرادی در دستور کار است.

وی خاطر نشان کرد: ۲۳۴ عنوان تولیدات فرهنگی در قالب کلیپ، طرح‌های گرافیکی و تیزر تولید شده است که در این ایام منتشر می‌شود.

جانشین سپاه کربلا مازندران از افتتاح پنج سالن ورزشی در ساری و بابل با هزینه بیش ۶ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این پروژه با همکاری شهرستان، مسؤولان و خیران به بهره‌برداری می‌رسد و در سنوات گذشته از این دست سالن‌ها به بهره‌برداری رسیده است، سرانه فضای ورزشی کشور را به واسطه احداث این سالن‌ها افزایش دادیم.

وی همچنین از ساخت ۵۵ باب واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی خبر داد و افزود: ین واحدها در مناطق کمتر برخوردار استان مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضایی ادامه داد: ۳۰ هزار ۴۸۸ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود و بیش از ۴ هزار نقطه در استان مازندران مشخص شده که توسط نیروهای بسیجی ضد عفونی می‌شود که کل اعتبارات دهه فجر استان مازندران سپاه کربلای استان مازندران ۳۹ میلیارد تومان است.

وی خاطر نشان کرد: در قالب کمک مومنانه ۳۸۰ میلیارد به نیازمندان کمک شده است و برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ایام دهه فجر را در دستور کار داریم.

محمدرضایی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای طرح شهید سلیمانی گفت: ۳ هزار ۳۳۳ پایگاه مقاوت در ارتباط با این طرح فعال هستند بیش از ۲۳ هزار بسیجی در قالبت تیم‌های رصد، حمایتی، مراقبتی و نظارتی بکارگیری شدند و تا امروز ۲۴۵ هزار و ۵۵۰ خانوار را پایش کرده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول