اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

ایمان جانی: مرحوم مقدسی بر قلب افراد مدیریت می کرد

مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان گفت: افرادی که به فضای رسانه می آیند اگر به قلب افراد مدیریت کنند کارشان را نیز راحت تر جلو می برند و آقای مقدسی بر قلب افراد مدیریت می کرد.

ایمان جانی: مرحوم مقدسی بر قلب افراد مدیریت می کرد

«محمد امین ایمانجانی» مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، گفت: من آقای مقدسی را از سال ۸۷ می شناختم و بعد که مدیر عامل خبرگزاری مهر شدند و بعدا که به سازمان سراج رفتم ارتباطم با ایشان بیشتر شد.

وی درباره ویژگی های بارز کاری مرحوم مقدسی نیز ادامه داد: آقای مقدسی خصلتی که داشت وقتی با او ارتباط می‌گرفتیم فرد بسیار دلنشینی بود و متانت و ادب خاصی داشت. در فضای کاری مدیریت رسانه ای شان زبانزد و مثال زدنی بود.

وی افزود: به طور معمول افرادی که به فضای رسانه می آیند اگر به قلب افراد مدیریت کنند کارشان را نیز راحت تر جلو می برند و آقای مقدسی بر قلب افراد مدیریت می کرد و هر کسی که کمترین ارتباطی با او داشت این را می گفت.

ایمانجانی درباره تاثیرگذاری او در حیطه رسانه نیز گفت: او از مدیران برجسته رسانه بود و بصیرت افزایی در کنار کار  حرفه ای را پیش می برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول