اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پروژه‌های دهه فجر گرگان حدود 5 هزار اشتغال ایجاد می‌کند/ کلنگ‌زنی 620 واحد مسکن ملی در گرگان

فرماندار گرگان از اشتغالزایی 4 هزار و 911 نفر با اجرای پروژه‌های دهه فجر خبر داد.

پروژه‌های دهه فجر گرگان حدود 5 هزار اشتغال ایجاد می‌کند/ کلنگ‌زنی 620 واحد مسکن ملی در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی بعد از ظهر امروز در نشست خبری دهه فجر استان گلستان اظهار کرد: در جشن ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی ۲۰۰ برنامه فرهنگی در گرگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باتوجه به شیوع کرونا مجازی محور شده است، تصریح کرد: ۲۵۶ طرح با اعتبار ۱۸ هزار و ۵۵۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار گرگان افزود: ۲۶۵ پروژه عمرانی با یک‌هزار و ۹۶ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۱۹۶ پروژه با اعتبار ۹۳۱ میلیارد تومان افتتاح و ۶۹ پروژه با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

حمیدی با اشاره به ۲۶۱ پروژه در حوزه اقتصادی و اشتغالزا بیان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۷۵۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۲۴۵ پروژه با اعتبار ۴۷۳ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گفته وی؛ 16 پروژه با اعتبار 289 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های دهه فجر ۴ هزار و ۹۱۱ اشتغال ایجاد می‌کند، گفت: احداث مولد مقیاس کوچک ۲۶ مگاواتی در گرگان، افزایش ظرفیت پست فوق توزیع از ۵۰۰ مگاوات به ۵۹۰ مگاوات از جمله مهمترین پروژه های دهه فجر است.
فرماندار گرگان از کلنگ‌زنی ۶۲۰ واحد اقدام ملی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه با ۲۰ میلیارد تومان کلید خواهد خورد.
انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول