اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بسیج شاهین‌شهر با 100برنامه به استقبال بهار پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: نیروی مقاومت بسیج در این شهرستان با 100 برنامه حقیقی و فضای مجازی به استقبال بهار پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود.

بسیج شاهین‌شهر با 100برنامه به استقبال بهار پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حمیدرضا مجیری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در شاهین‌شهر اظهار کرد: نیروی مقاومت بسیج  در این شهرستان با ۱۰۰ برنامه حقیقی و فضای مجازی به استقبال بهار پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین  که به سؤالات ۱۲ نفر از خبرنگاران پاسخ می‌داد خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی با اجرای روش دفاع فعال  و برهم زدن نقشه‌های دشمنان، رسالت بزرگی در رساندن پیام انقلاب اسلامی به گوش مردم دنیا بر عهده‌دارند ؛ این وظیفه بزرگ رسانه‌های کشور به حدی مهم است که جبهه رسانه‌ای استکبار با همه توان تلاش می‌کند پیام عدالت، ظلم‌ستیزی و عزتمندی نظام جمهوری اسلامی و تحقق زمینه‌های  ظهور حضرت ولی‌عصر(عج)را سرکوب کند.

مجیری گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در این دهه، ده‌ها برنامه جشن پیروزی انقلاب اسلامی، نشست‌های روشنگری، یادواره‌های تجلیل از مقام شامخ شهیدان و خانواده‌های معظم آنان و برپایی گشت‌های محله محور اجرا می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه برخی از دستاوردهای امسال ناحیه مقاومت بسیج رادراین شهرستان این‌چنین بیان کرد که ۱۲هزار بسته معیشتی با مشارکت خیران امسال بین نیازمندان توزیع‌شده است و نیکوکاران ۵۰تبلت را برای دانش آموزان بی‌بضاعت خریداری کردند و درصدد تهیه ۲۷۰ تبلت دیگر هستند.

وی تهیه ۱۲ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان تحت پوشش نهادهای حمایتی و اهدای هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان مستمند را از اقدامات ناحیه مقاومت بسیج اعلام کرد.

 مجیری از موفقیت طرح حافظان سلامت شهید سلیمانی با پایش ۶۰ درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به‌منظور مقابله با بیماری کرونا خبر داد که این طرح با مشارکت بسیجیان ۲۸ پایگاه و قرارگاه سلامت و ۹هزار و ۶۰۰نفر ساعت تلاش مداوم همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه برنامه‌های این نهاد مردمی را افزایش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان اعلام کرد  واظهارداشت: شهروندان شاهین‌شهری همواره از برنامه‌های پرمحتوا در همه بخش‌های فرهنگی و اجتماعی، به‌خصوص برنامه‌های تحکیم بنیان خانواده، پاسخگویی به شبهات اعتقادی و دینی نسل جوان، معرفی دستاوردهای ۴۲ساله انقلاب اسلامی ایران و تشریح توطئه‌های پیچیده جبهه رسانه‌ای غرب علیه ملت ایران که باهدف خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی اجرا می‌شود استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول