اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح 30 پروژه به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان جاسک

فرماندار شهرستان جاسک گفت: ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال که عمده‌ترین پروژه‌ها در حوزه صنعت و معدن، حمل و نقل، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری و همچنین در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، آموزش، انرژی، بهداشت، درمان و سلامت هستند طبق برنامه زمان‌بندی در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و به مردم عزیز شهرستان جاسک تقدیم می‌شود.

افتتاح 30 پروژه به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، محمد رادمهر صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به پوشش گسترده خبری دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر توسط رسانه‌ها تاکید کرد.

وی بر فضاسازی پرشکوه شهری، اداری، محلات و اصناف برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر تأکید کرد و افزود: این آذین‌بندی‌ها باید همانند نیمه شعبان باشد و با توجه به مصادف بودن با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بایستی پرنگ‌تر از سال‌های قبل باشد.

رادمهر در ادامه با توجه به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و دولت بر بیان این دستاوردها توسط رسانه‌ها، مبلغین و روحانیون تأکید کرد و گفت: کشورهای غربی از توسعه و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران وحشت دارند لذا همه باید بیش از پیش به شناساندن و معرفی دستاوردهای ارزشمند انقلاب همت خود را مصروف داریم.

فرماندار جاسک دهه فجر را فرصتی برای یادآوری روزهای خاطره‌انگیز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و با اظهار بر اینکه ایام‌الله دهه فجر ریشه قرآنی دارد، افزود: گرامیداشت دهه فجر وظیفه شرعی همه ماست.

وی خواستار کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها و بازنگری در نحوه فضاسازی شهری و روستایی بیش از سال‌های گذشته توسط مسؤولان و دهیاری‌ها و همه آحاد مردم و پوشش وسیع خبری توسط رسانه‌ها و اصحاب قلم شد.

فرماندار جاسک عنوان داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، در شهرستان جاسک حدود ۱۰۰ برنامه متعدد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی داریم که ان‌شاءالله در این ۱۰ روز به نمایش گذاشته خواهند شد.

وی در ادامه افزود: این برنامه‌ها در راستای گام دوم انقلاب با هدف حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای آن و شناساندن آن به جوانان و نسل‌های آینده به خوبی در زمان خود برگزار خواهند شد.

رادمهر خاطرنشان ساخت: عمده‌ترین برنامه‌های ما زنگ انقلاب در سراسر مدارس شهرستان، نمایشگاه کتاب با نام فجر، نمایشگاه‌های تخصصی و کارآفرینی، رونق و تولید، همایش برگزاری گام دوم انقلاب، همایش دستاوردهای انقلاب، تکریم از مادران شهدا، جشن انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، مسابقات ورزشی در رده‌های مختلف نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان در سطح شهرستان جاسک است.

فرماندار جاسک افزود: برنامه‌های نشاط و شادابی را در سطح شهرستان داریم که ان‌شاءالله این برنامه‌ها به خوبی به اجرا درآیند و مورد استفاده مردم عزیز شهرستان قرار گیرند.

وی بیان کرد: انقلاب ما در واقع یکی از مهمترین رویدادهای قرن بود که می‌توان گفت معجزه قرن است که همان انفجار نوری است که حضرت امام راحل رضوان‌الله تعالی فرمودند که با همراهی و همدلی و همبستگی آحاد مردم با مذاهب و اقشار مختلف جامعه و تمامی مردم به پیروزی رسید، این انقلاب برای ما استقلال و آزادی را به ارمغان آورد.

فرماندار جاسک در ادامه افزود: این انقلاب توانست حکومت ستم‌شاهی ۲۵۰۰ساله را به زباله‌دان تاریخ بفرستد،  این انقلاب برای ما استقلال را به ارمغان آورد و دستاوردهای بسیاری در تمامی عرصه‌ها داشت که مهمترین دستاورد آن مردم در تعیین سرنوشت خود بصورت مستقیم تاثیرگذار هستند، دمکراسی که مهمترین آن است تعیین سرنوشت مردم بدست خود مردم است

محمد رادمهر ادامه داد: در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی، پزشکی و در تمامی زمینه‌ها، این انقلاب دستاوردهای بسیار بزرگی داشته و دارد و بحمدالله ما در حال حاضر جزو کشورهای برتر جهان در سطح علمی هستیم همچنین در حوزه های نظامی این انقلاب دستاوردهای بسیار مهمی را داشته و دارد.

نماینده عالی دولت در جاسک در ادامه تصریح کرد: ما امروز جزو ابرقدرت‌های دنیا در حوزه نظامی هستیم، الحمدالله به عظمت انقلاب و برکت خون شهدا و همچنین مجاهدت‌های شهید بزرگ اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت توانستیم سرافراز شویم و مقاومت را به همه آزادی‌خواهان جهان هدیه دهیم.

وی در پایان افزود: این برکت انقلاب و برکت خون شهدا بود که امروز زنگ موج بیداری اسلامی در دنیا به صدا درآمده است که سایر کشورها از این انقلاب و شهدا الگو گرفتند و این کشورها با تاسی از انقلاب اسلامی مدعی هستند که می‌توانند پرچم کشورشان را از زیر ظلم و ستم بیرون کشیده و به اهتراز درآورند.

انتهای پیام/88057

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول