اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واکسن کرونای ایرانی نماد استقلال و آزادی/ جمهوری اسلامی در همه ابعاد مستقل است

استاندار اصفهان گفت: استقلال و آزادی را در ابعاد مختلف داریم، ایران در توسعه راه خود را می‌رود؛ مسأله واکسن کرونا اکنون از مسائل مهم است و یکی از بهترین کارهایی که ایران انجام می‌دهد.

واکسن کرونای ایرانی نماد استقلال و آزادی/ جمهوری اسلامی در همه ابعاد مستقل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی، استاندار اصفهان صبح امروز با حضور در گلستان شهدای شهر خور و بیابانک در آغاز دهه فجر با شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کرد؛ الهام آزاد نماینده نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان خور و بیابانک نیز استاندار را در این مراسم همراهی کردند.

همچنین استاندار اصفهان با حضور در منزل شهید علی‌رضا خسروی، از شهدای خور و بیابانک با خانواده این شهید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در ادامه زنگ انقلاب توسط استاندار اصفهان در هنرستان کاردانش هنرآئین خور و بیابانک به صدا درآورده شد.

عباس رضایی در این مراسم اظهار داشت: از این‌ که در یک مکان آموزشی حضور پیدا کرده‌ام، خوشحالم؛ جایگاه هنرستان‌ها برای توسعه ضروری‌تر از گذشته به نظر می‌رسد.

استاندار اصفهان افزود: در اولین روز از دهه فجر قرار داریم، هم‌دوره‌های من از دوره خفقان و استبداد ستم شاهی خبر داریم؛ دهه فجر فرصت مناسبی است تا به چیزی که بودیم و اکنون به آن رسیده‌ایم را بشناسیم.

وی با بیان این‌که دستاورهای بزرگی را به دست آورده‌ایم، گفت: یکی از روش‌های شناخت مقایسه است، دستاورهای انقلاب را باید با آنچه قبل از انقلاب بود را مقایسه کنیم؛ نمی‌گویم مشکل و معضلی نداریم اما آنچه این مشکلات را پیش آورده است بحث جداگانه‌ای است.

رضایی خاطرنشان کرد: تنها یک نظام الهی در دنیا شکل گرفته است که فقط جمهوری اسلامی است، کل دنیا و نظام‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی و نظام الهی است؛ در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی هیچ کشوری مستقل‌تر از جمهوری اسلامی نیست.

استاندار اصفهان با اشاره به این‌که سال‌های زیادی را در لندن و آمریکا برای تحصیل گذراندم، بیان داشت: در همه مواردی که در دنیای استکبار شکل می‌گیرد، دست صهیونیست‌ها مشخص است؛ به جز جمهوری اسلامی که به دست امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد و امروز به دست رهبر انقلاب اداره می‌شود؛ ایران با عزت و اقتدار حرف خودش را در صحنه بین‌المللی می‌زند.

وی تصریح کرد: مشکلات وجود دارد اما نباید خودمان را ببازیم، چیزی که باعث می‌شود اتحاد خود را حفظ کنیم، وحدت در کنار شناخت مسائل مختلف است، باید جایگاه خودمان را به خوبی بشناسیم و دستاورهای انقلاب را فراموش نکنیم.

رضایی یادآور شد: استقلال و آزادی را در ابعاد مختلف داریم، ایران در توسعه راه خود را می‌رود؛ مسأله واکسن کرونا اکنون از مسائل مهم است و یکی از بهترین کارهایی که ایران انجام می‌دهد، همین مسأله کروناست و از دنیا عقب نیستیم.

استاندار اصفهان در پایان گفت: نباید مشکلات مقطعی، ما را از دستاوردهای بی‌نظیر خودمان غافل کند، نباید به مسائل ظاهری استکبار نگاه کرد چراکه تبل توخالی هستند.

الهام آزاد هم در مراسم نواختن زنگ انقلاب اظهار داشت: مفتخریم که فرزند انقلاب اسلامی هستیم؛ انقلاب اسلامی در جهان حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است؛ امیدواریم حضور استاندار در شهرستان خور و بیابانک سبب پیشرفت و توسعه بیشتر این شهرستان شود.

محمد اعتدادی نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور را داریم و فرصتی فراهم شده تا این روز‌ را گرامی بداریم؛ در آموزش و پرورش دستاورهای بزرگی را به دست آورده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: در طول ۴۲ سال انقلاب عدالت آموزشی ایجاد شده است؛ راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی در مناطق محروم  و تأسیس مدارس و واحدهای آموزشی در همین راستا بوده است.

وی در پایان گفت: دانش‌آموزان رتبه‌های زیادی در المپیاد‌های جهانی به دست می‌آورند و بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز کسب رتبه کرده‌‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول