اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افزایش روحیه انقلابی در نسل سوم/ انقلاب اسلامی کارایی دین در عرصه سیاست را تجلی بخشید

امام جمعه قشم گفت: توفیق دین و دنیا از دستاورهای انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود و این انقلاب توانسته کارایی دین در عرصه‌های گوناگون بویژه سیاسی را تجلی بخشد.

افزایش روحیه انقلابی در نسل سوم/ انقلاب اسلامی کارایی دین در عرصه سیاست را تجلی بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام میثم تارم در آیین نواختن زنگ انقلاب به مناسبت سالروز ورود امام راحل(ره) به میهن و آغاز ایام الله دهه فجر اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی از جمله‌ شاخصه‌هایی است که منجر به پیروزی انقلاب شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همچنان همانند روزهای نخست پیروزی انقلاب با پایبندی به اصول و ارزش‌ها در مسیر تحقق اهداف نهایی خود به پیش می‌رود.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان، تعهد و انقلابی‌گری در نسل جوان ایرانی رو به فزونی است و هر چند عده‌ای از کشتی در حال حرکت انقلاب بیرون رفته و در دریای متلاطم حواد غرق شدند.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: افزایش روحیه انقلابی در نسل سوم انقلاب و رویش‌های پرشمار انقلاب اسلامی ایران موجب خشم دشمنان است.

وی اضافه کرد: توفیق دین و دنیا از دستاورهای انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود و این انقلاب توانسته کارایی دین در عرصه‌های گوناگون بویژه سیاسی را تجلی بخشد.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: تربیت شخصیت‌هایی همچون حاج قاسم سلیمانی که در حراست از اسلام و انقلاب سربازی فداکار بوده و اهداف دشمن در غرب آسیا را ناکام گذاشتند از دستاوردهای مکتب امامین انقلاب به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول