اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

رئیس بسیج اساتید: کمیته صیانت از همبستگی گفتمانی انتخابات در جبهه انقلاب تشکیل می‌شود

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تلاش برای مشارکت حداکثری ایرانیان در انتخابات و تشکیل کمیته صیانت از همبستگی گفتمانی انتخابات در جبهه انقلاب اسلامی از سیاست های بنیادین نهضت استادی ایران است.

رئیس بسیج اساتید: کمیته صیانت از همبستگی گفتمانی انتخابات در جبهه انقلاب تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در چهارمین نشست سراسری و مشترک شورای مرکزی سازمان با روسا و جانشینان مراکز استانی بسیج استادان کشور گفت: ما در پیچ تاریخ قرار داریم و انتخابات آینده بستری برای اعتلای ایران خواهد بود بهمین خاطر حداکثر تلاش خود را برای مشارکت گسترده ایرانیان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بکار خواهیم بست.

 

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس  با ذکر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری افزود: متاسفانه در ۳۰ سال اخیر روسای جمهور منتخب  به "سندروم دور دوم"  مبتلا شدند که  این یک جور اختلال رفتاری و شخصیتی پس از پیروزی های اولیه و در آغاز دور دوم ریاست جمهوری بوده است.

*  باید اختلال فکری  "سندروم دور دوم ریاست جمهوری در ایران" را از سر ملت قدرشناس ایران رفع کرد

وی در توضیح سخنان خود گفت: آنها با شعارهای جذاب از مردم رای می‌گیرند اما به دلیل نفوذ چرب و شیرین قدرت و سیاست و تاثیر و تآثر شان از ستادهای انتخاباتی و ذی‌نفوذان در نظام تصمیم گیری خود مواجه می‌شوند و از ادعاهای گوش خراش فضای قهرمانی و ناجی شدن به محض مشاهده سختی کار به بهانه گیری هایی ها با عناوین  تدارکاتچی بودن و بی اختیار بودن مبتلا می‌شوند و این اختلال بخاطر فرار از مسئولیت‌های اجتماعی پسا انتخاباتی است که در این باره تفاوتی مابین مرحوم رفسنجانی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی نیست بنابراین باید اختلال فکری  "سندروم دور دوم ریاست جمهوری در ایران" را از سر ملت قدرشناس ایران رفع کرد و به رجال  انقلابی و ملی اندیشید.

زارعی افزود: نهضت استادی ایران از جبهه انقلاب اسلامی خواسته است تا از  رقابت‌های درون گفتمانی با ایثار و گذشت از سلایق حزبی و فردی برای ایران و اسلام بگذرند چون اگر نگذرند بطور طبیعی با مطالبات و گفت و گوی جدی انتقادی مواجه خواهند شد.

* نامه اساتید بسیجی به صد نفر از رجال و فعالان سیاسی گفتمان  انقلاب برای وحدت

این استاد دانشگاه ادامه داد: به این منظور شورای راهبردی و شورای تبیین مواضع نهضت استادی در نامه ای از قریب به یکصد نفر از رجال و فعالان سیاسی و مدنی  و مذهبی گفتمان انقلاب خواسته است به جای تشتت و تفرقه بر وحدت پویا متمرکز شوند. وحدتی که ضمن پرهیز از تفرقه برای اعتلای ایران دارای ایده عملی  و تولیدکنندگی  مضمون برای بهبود خرابی های ناشی از بی عملی و بد عملی کارگزاران باشد.

 

وی افزود: به این خاطر کمیته صیانت از همبستگی گفتمانی انتخابات در جبهه انقلاب اسلامی کارش را شروع خواهد کرد که ضمن ارتباط با آحاد ملت بزرگ ایران برای مشارکت حداکثری  در معماری دولت جوان حزب اللهی موثر واقع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول