اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اگر مشکلات اقتصادی بی‌منطق نبود، ایران اسلامی گلستان بود

امام جمعه خیرآباد گفت: اگر نبود این مشکلات بی منطق امروز کشور ایران اسلامی گلستان بود.

اگر مشکلات اقتصادی بی‌منطق نبود، ایران اسلامی گلستان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام جعفر طزری امام‌جمعه خیرآباد ظهر یکشنبه در پایان کاروان نمادین حضرت امام(ره) به ورامین، اظهار کرد: تشکر می‌کنم از همه عزیزانی که امروز یاد و خاطره تاریخی ورود امام راحل را در ۱۲ بهمن ۵۷ زنده نگه داشتند.

وی گفت: این ایام واقعاً ایام الله است چرا که یک ملت با دست خالی به‌رغم همه تهدیدها و پشتیبانی‌هایی که می‌شد توانست بر دشمن غلبه کند و امام رحمت الله علیه را بعد از گذشت ۱۵ سال تبعیت به سرزمین خودش باز گردانند.

امام‌جمعه خیرآباد ادامه داد: آن زمانی که هیچ چیزی در دست نداشتیم، در مقابل توپ و تانک آمریکا این ملت توانست شاه ظالم را از کشور بیرون کند، وقتی که کارتل آمد و گفت ایران منطقه ثبات است بیخودی نگفت گمان نمی‌کرد هیچ وقت از بین برود و ایران اسلامی ما به یک ایران قدرتمند تبدیل شود.

حجت الاسلام طزری بیان کرد: امروز هم می‌توانیم در مقابل دشمنان بایستیم چرا که ایران امروز قابل قیاس با ایران ۴۲ سال قبل نیست و امروز در خیلی از عرصه‌ها جلوتر از خیلی کشورها هستیم که تحریم و جنگ نداشتند.

وی تصریح کرد: اگر نبود این مشکلات بی منطق امروز کشور ایران اسلامی گلستان بود.

امام‌جمعه خیرآباد ابراز کرد: امروز اگر مردم گله و ناراحتی دارند فقط از لحاظ بُعد اقتصادی است وگرنه در همه زمینه‌ها ما پیشرفت کرده‌ایم و تنها مشکل اقتصادی است که به زودی زود به دست یک دولت انقلابی و جوان و مجاهد حل خواهد شد.

حجت الاسلام طزری افزود: دانشمندان ما امروز در عرصه پزشکی به‌رغم تحریم‌ها به جایی رسیده است که می‌خواهند واکسن تولید کنند و کشورهای بیگانه این واکسن را از ما بخرند و این یک عزت و افتخار است.

انتهای پیام /۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول