اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جشن نیکوکاری در زنجان آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور تأمین بخشی از نیازهای خانواده‌های عزیز تحت حمایت در آستانه سال نو، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب مرحله نخست جشن نیکوکاری آغاز شده است.

جشن نیکوکاری در زنجان آغاز شد

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز مرحله نخست جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری اظهار کرد: به منظور تأمین بخشی از نیازهای خانواده‌های مورد حمایت در آستانه سال نو، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب مرحله نخست جشن نیکوکاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، جشن نیکوکاری امسال بیشتر به صورت غیر حضوری اجرا می شود، افزود: به منظور مشارکت خیران در تأمین بخشی از هزینه‌های مورد نیاز مددجویان مورد حمایت در آستانه سال نو در قالب جشن نیکوکاری،کدussd به منظور واریز کمک‌ها از طریق درگاه‌های بانکی پیش‌بینی شده است.

صفری با اشاره به اینکه خیران زنجانی می‌توانند با استفاده از روش‌های بالا به صورت غیر حضوری در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند، ادامه داد: مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در سطح استان زنجان نیز آماده دریافت کمک‌های خیران زنجانی در قالب جشن نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی شده است که منابع حاصل از برگزاری جشن نیکوکاری، به تمامی مددجویان تحت حمایت این نهاد در آستانه سال نو بسته معیشتی نقدی پرداخت شود.

وی ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در طرح‌های نیکوکارانه این نهاد اضافه کرد: با حمایت‌های خیرین زمینه توانمندسازی بسیاری از مددجویان فراهم شده است.

صفری با اشاره به اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جامعه هدف از مصادیق و اولویت‌های این نهاد در خدمت‌رسانی است، اضافه کرد: بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای فراهم کردن زمینه درآمدزایی خانواده‌های مورد حمایت و ایجاد اشتغال موجب تقویت اقتصاد جامعه خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر هم‌افزایی بیشتر در اشتغالزایی مددجویان تصریح کرد: تحقق اهداف و برنامه‌های این نهاد در حوزه اشتغالزایی برای جامعه هدف، با درک صحیح از شرایط امروز، کار میدانی و عملیاتی و جاری کردن رویکرد جهادی و تفکر بسیجی در این بخش است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول